Привіт друзі! Внутрішня перелінковка інтернет магазину дуже сильно впливає на позиції ранжирування і сьогодні ми поговоримо про те, як правильно реалізувати внутрішнє перелінкування структурних розділів у межах інтернет-магазину. Тож поїхали!
ЯК ЗРОБИТИ ВНУТРІШНЮ ПЕРЕЛІНКОВКУ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ
Сучасний торговий online-майданчик має бути ретельно опрацьований та SEO-оптимізований. Тільки так його власник може розраховувати на стабільне зростання продажів та залучення нових потенційних покупців.
ЯКІ ЗАВДАННЯ ВИРІШУЄ ВНУТРІШНЯ ПЕРЕЛІНКОВКА РОЗДІЛІВ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ
-
Стимулювання індексації сторінок майданчика пошуковими роботами.
-
Рівномірне розсортування статичної ваги матеріалу посилання.
-
Підвищення показника релевантності сторінок, які є найважливішими компонентами пошукового просування web-ресурсу.
-
Оптимізація поведінкових чинників.
Йдеться про:
-
збільшення глибини моніторингу користувача, тривалості перебування аудиторії на певній сторінці/сайті в цілому;
-
зниженні показника відмов.
КЛЮЧОВІ ПРИНЦИПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ВНУТРІШНЬОЇ ПЕРЕЛІНКОВКИ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ:
-
у ній обов’язково мають бути задіяні значущі формування пошукового рейтингу web-проекта сторінки;
-
пріоритет №1 – це нарощування ваги товарних фільтрів та категорій;
-
переважно уникати виникнення «малоефективних зв’язок» (ми говоримо про сторінки, на які часто посилаються, проте при цьому посилання, що не мають, відсутні);
-
неприпустимим є перенаправлення посилального матеріалу на розділи, які закриті для індексування.
-
Варто зауважити, що для інтернет-магазинів зазвичай розробляється складний механізм перелінкування. Причина: функціонування великої кількості товарних блоків, фільтрів (і навіть їх взаємоперетинів) тощо.
ВАРІАНТИ ПЕРЕЛІНКУВАННЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ
Розглянемо специфічні нюанси виконання перелінкування, характерні виключно для віртуальних торгових майданчиків. Так, у процесі об’єднання елементів магазину мають брати участь:
-
хлібні крихти – навігаційний інструментарій, що демонструє відвідувачеві маршрут від кореневого каталогу сайту до сторінки, в межах якої він зараз;
-
меню ресурсу;
-
посилальний матеріал із товарних позицій на фільтри;
-
посилання з фільтрів на їхнє взаємоперетинання;
-
матеріал з товарних карт на інші позиції.
Навігаційний ланцюг
Хлібні крихти найчастіше розміщуються поруч із найменуванням розділу під хедером сайту (це робиться для того, щоб аудиторія безперешкодно орієнтувалася на стадії вивчення змісту магазину).
ЧОМУ ВАРТО РОЗТАШОВУВАТИ ХЛІБНІ КРИХТИ САМЕ У ВЕРХНІЙ СЕКЦІЇ РЕСУРСУ?
-
Якщо цей блок перебуватиме внизу сторінки, то кількість переходів за відповідними посиланнями буде мінімальною.
-
Посилальна вага в рамках функціонування хлібних крихт передаватиметься в невеликому об’ємі (роз’яснення: маса посилального матеріалу має тенденцію до зниження в міру його місцезнаходження на web-майданчику).
Примітка: якщо в блоці, що розглядається, буде демонструватися поточний розділ, то він не повинен бути представлений у вигляді посилання.
Рекомендація: з метою підвищення продуктивності навігаційної системи та збільшення показника клікабельності слід добре попрацювати над меню, що випадає (зазначимо, що реалізація цієї процедури лише незначно вплине на процеси ранжирування товарних категорій).
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ НАСКРІЗНОГО МЕНЮ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ:
-
воно має бути практичним, ефективним з погляду як користувальницького пересування по магазину, так і просування основних його сторінок, розділів (у жодному разі не включайте до нього, як кажуть, все й одразу);
-
інформаційний потенціал сторінок з категоріями повинен поступово збільшуватись за рахунок додавання посилань на допоміжні тематичні категорії або фільтри.
Посилання з товарних карт на фільтри
На старті ви повинні були зробити оптимізацію сторінок із фільтрами. Після цього вам необхідно не тільки заповнити їх масою посилань, але і поліпшити параметри їх релевантності шляхом побудови внутрішньої анкорної структури посилань.
Перелінковка з товарних карток на сторінки з фільтрами налаштовується двома способами:
алгоритм №1 – у розділі «Характеристики» налаштовуємо автоматичне генерування посилань на фільтри в рамках тих категорій, до яких прикріплено продукцію (результат: оперативне індексування фільтрів та збільшення їх статичної ваги);
алгоритм №2 – у разі всім існуючих фільтрів формуємо альтернативні найменування (приклад: беремо групу фільтрів «Колір», вибираємо фільтр «Синій», після чого змінюємо його назву з урахуванням високочастотних купівельних запитів; у результаті виходить, наприклад, наступне формулювання: “Сині джинси”).
Примітка: не забудьте на товарних картах у помітному місці розташувати секцію з матеріалом, що володіє відповідними анкорами.
ФІЛЬТРИ ТА ЇХ ПЕРЕТИН
Алгоритм дій: в межах сторінок із категоріями вказуємо параметри фільтрації товарних позицій у блоці фільтрів (зробити це необхідно за допомогою посилань на розділи із фільтрами).
Примітка: пам’ятайте, що посилання повинні вести на веб-сторінки, доступні для індексування.
Примітка №2: сторінки фільтрів повинні вміщувати посилальний матеріал на блоки взаємоперетинів конкретних фільтрів.
ПОСИЛАННЯ З ТОВАРНИХ КАРТОК НА ІНШІ ПОЗИЦІЇ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ
У більшості випадків значна кількість товарів на торговому online-майданчику сприяє уповільненню процесу їх індексації.
Вирішення проблеми: розміщення на сторінках із товарами посилань на інші торгові пропозиції. Насамперед потрібно додати товари з категорій «Рекомендована продукція» та «Схожа продукція». Завдяки пропонованій тактиці вам вдасться покращити конверсійні показники (більшість відвідувачів стане покупцями).
Рекомендація: може виникнути потреба у видаленні кількох товарних карток. Для того щоб уникнути некоректно розподіленої ваги, розміщуйте не більше 5 посилань в межах блоків, що обробляються.