SEOPRO

Тонкощі просування молодих сайтів: правда і вигадка

Відомо, що успіх у просуванні сайту безпосередньо залежить від його “віку”. Іншими словами, чим “старша” платформа, тим легше побудувати грамотний та робочий прогноз для її просування. “Молоді” сайти, навпаки, просувати набагато складніше. Це дуже трудомісткий процес, що вимагає креативного підходу та кмітливості. У цій статті – секрети оптимізації таких ресурсів та відповідь на питання, чому в даному випадку не можна слідувати за класичним кліше.

ЯКИЙ САЙТ ВВАЖАЄТЬСЯ МОЛОДИМ?

  • Сайт, встановлений на домені, створений трохи більше півроку тому.

  • Сайт, встановлений на домені, купленому більше року тому, на якому раніше був ресурс-заглушка або будь-яка інформація була відсутня зовсім.

Основні помилки оптимізаторів при просуванні нового сайту

1. Багато фахівців схильні вважати, що щойно створений та зареєстрований сайт оптимізувати практично неможливо. Однак історія знає безліч яскравих прикладів, коли абсолютно нові майданчики створювали справжній “вибух”, набираючи небувалу популярність у перші двадцять чотири години свого існування. Тут не можна забувати про глобальний веб-ресурс студента Гарварда Марка Цукерберга – всього відомого “Фейсбуку”. Всього за добу на сайті зареєструвалися та поділилися своїми посиланнями понад тисячу людей. Це наочно демонструє і підтверджує теорію про те, що головний секрет успіху просування – не у віці платформи та домену, а в їхній користі для людей.

2. Прийнято думати, що щойно створений сайт абсолютно нецікавий для пошукових систем і не піддається просуванню. Однак це помилкова думка про нові майданчики. Всім відомо, що пошукові роботи беруть до уваги багато “історію посилань” веб-ресурсу та популярність матеріалу тощо. , розміщеного на сайті, для численних користувачів.

ЧОМУ СЛІД УНИКАТИ СТАНДАРТНИХ КЛІШЕ ПРИ ОПТИМІЗАЦІЇ “МОЛОДИХ” САЙТІВ

Переважна більшість розроблених стратегій орієнтується на “дорослі” сайти та просування цих веб-ресурсів. У випадку з “молодими” сайтами можна зіткнутися з унікальними питаннями та проблемними моментами, які не зустрічаються оптимізаторам під час роботи з їхніми старшими “колегами”.

ХАРАКТЕРНІ РИСИ ПРОСУВАННЯ “МОЛОДОГО” САЙТУ

1. Не варто використовувати поширені та загальноприйняті методи просування нового домену, адже вони просто не дадуть жодного ефекту. Пам’ятайте, що ключовим фактором успіху оптимізації сайту є якісний контент, розроблений для зацікавлених користувачів. Не треба сподіватися лише на закупівлю величезної кількості посилань.

2. Спрогнозувати період досягнення поставлених цілей щодо оптимізації та просування сайту складно. Справа в тому, що щоразу використовуються унікальні підходи, швидше за все невипробувані іншими фахівцями на тих чи інших сайтах. Однак поточна практика показує, що при грамотно спланованій роботі можна досягти поставлених завдань лише за кілька місяців.

3. Не сподівайтеся на надто швидке просування нового сайту. Починати з нуля – завжди дуже копітка і трудомістка робота. Важливо пам’ятати, що “молодому” сайту в будь-якому випадку набагато складніше конкурувати зі “стариками”. Однак серйозних приводів для розладу немає: існує безліч прикладів, коли амбітні цілі щодо потрапляння до ТОП-3 досягалися за три місяці при грамотній купівлі посилань та якісному контенті.

4. Ранжування Матрікснет не завжди сприймає всерйоз нові веб-ресурси. Варто також відзначити, що Матрікснет – це унікальна система, усередині якої проводиться аналіз великої кількості факторів. З цими одиницями неможливо працювати за відпрацьованими схемами та кліше. Виходячи з цього, можна зробити висновок про те, що просувати “молодий” сайт потрібно за унікальною стратегією: модернізувати та покращувати ті показники, що ніяк не залежать від віку платформи.

ОСОБЛИВО ВАЖЛИВІ МОМЕНТИ ПРИ ПРОСУВАННІ

Насамперед необхідно ліквідувати недосконалість історії сайту, а саме – невеликий період функціонування нової платформи, іншими деталями, які беруть до уваги пошукові системи.

1. Збільшуйте довіру до нового сайту з боку пошукових систем. Купуйте посилання на тих платформах, що вже завоювали авторитет та популярність.

2. Уважно спостерігайте за відвідувачами на вашому ресурсі (у які статті вчитуються, а які ігнорують) – робіть висновки та доопрацьовуйте сайт.

Пам’ятайте, що не потрібно відштовхуватись тільки від цих стратегій при просуванні. Важливо комбінувати обидві методики та нарощувати потік клієнтури.

Ще один вихід – це придбання довго функціонуючого домену за схожою тематикою. Однак варто розуміти, що в даному випадку вельми проблематично перекупити доменне ім’я за прийнятною вартістю, якщо бізнес приносить власнику дохід і активно розвивається. Перекуповуючи домен, збережіть контактні дані попереднього власника на певний термін.

ПІДСУМКИ

Просування “молодого” сайту – цілком можливе завдання, яке вимагає проведення величезного пласта аналітичної та практичної робіт. Не варто слідувати усталеним шаблонам – вони не спрацюють. Зверніть увагу на параметри, які не стосуються віку сайту. Вдосконалюйте внутрішню структуру та контент відповідно до інтересів ваших цільових груп – це відмінний спосіб впливу на поведінкові фактори і, як наслідок, на просування нового ресурсу. Купуйте посилання з платформ, які мають можливість залучити до вас відвідувачів.