Стратегія контент маркетингу

Контент-маркетинг стратегії просування

Поговоримо про нові методи залучення клієнтів, про тренди та стратегію контент-маркетингу, ключові напрямки. Тож поїхали!

Контент-маркетинг стратегії просування

Компанії, які вкладають кошти в SEO-оптимізацію контент-маркетингової стратегії протягом останніх років, повідомляють про оптимальну окупність усіх інвестицій. При цьому відділи маркетингу акцентують увагу на ефективності застосування наступної комбінації інструментів: підвищення якості контенту + систематичне покращення контент-стратегії + грамотний націлення в рамках поширення контенту + оптимізація тимчасового ресурсу.

Ключові напрямки контент-маркетингу

1. Актуалізація сучасних форматів подачі контенту спричинить зміну його значимості. Сьогодні ми можемо спостерігати тенденцію до зменшення кількісного обсягу контенту. Багато відомих брендів перестали навантажувати свою цільову аудиторію великою кількістю інформації, віддавши перевагу тактикам ЗМІ.

Для того, щоб максимально доступно донести до користувачів проблематику, що порушується в контенті, необхідно не тільки сформувати робочу групу з авторів, а й підключити фахівців з інших сфер діяльності. Сучасний контент-маркетинг (переважно для великих корпорацій) – це не просто регулярне наповнення блогу, а постійне вдосконалення ідей, їх адаптація до різних сегментів споживання.

Про які маркетингові напрями йдеться?

  • Розробка та обробка відеоматеріалів.
  • Створення графічного дизайну, обробка зображень.
  • Розробка аудіоконтенту, аудіомонтаж.
  • Оптимізація інформаційних відомостей для тих чи інших форматів.
  • Розкручування та транспортування контенту.
  • Створення стратегії координування маркетинговими кампаніями.
  • Реклама та брендинг.
  • Застосування аналітичного інструментарію.

2. Так званий «прозорий» маркетинг сприятиме природному залученню аудиторії. Люди більше не сприймають традиційні рекламні формати як надійні джерела інформації. Вони хочуть від компаній відкритості, об’єктивності та щирості.

Чому зараз довіряє споживча аудиторія?

  • Рекомендаціям, що надійшли від друзів, знайомих.
  • Інформація, опублікована на офіційних web-майданчиках.
  • Відгукам покупців, які вже придбали товар/скористалися послугою.
  • Контент у поштових розсилках.

Рекомендації для оптимізації контент-маркетингу

  • використовуйте ресурси та потенціал маркетингу впливу (результат – грамотне формування комунікацій зі скептично налаштованими споживачами);
  • гарантуйте інтернет-аудиторії прозорість усіх ваших маркетингових операцій.

3. Контент – це інструмент, що стимулює пересування потенційних клієнтів у межах вирви продажів . Інтернет-маркетинг нині неспроможна стабільно функціонувати без контенту.

Стандартний перелік регулярних маркетингових дій має такий вигляд:

  • записи у соцмережах;
  • публікація постів у блозі, написання та розміщення статейних матеріалів;
  • виконання e-mail-розсилки ;
  • розробка лід-магнітів;
  • створення інфографіки, відеоконтенту;
  • ведення подкасту;
  • підготовка та розробка продаючих посадкових сторінок.

Динаміка надходження цільового трафіку на сайт (як платного, так і безкоштовно) безпосередньо залежить від якості контентних продуктів.

З 2018 року контент-маркетинг став фундаментом будь-якої online-маркетингової стратегії просування бренду.

На етапі планування маркетингової програми пам’ятайте, що:

  • контент сприяє залученню уваги цільової аудиторії до торгової пропозиції;
  • контент зумовлює формування, та був підвищення довіри користувачів до бренду;
  • контент – це інформаційне «паливо», за допомогою якого потенційний покупець пересувається по вирві продажів від її старту до підсумкової конверсійної дії.

Не потрібно нарощувати контент-масу тільки наприкінці клієнтського маршруту. Розосередження релевантного локальним потребам покупця контенту дозволить переконати його у цінності, корисності вашої пропозиції.

Рекомендації:

  • наповнення має бути різнорідним, логічним та обґрунтованим (результат – оперативне переміщення клієнта до фінального етапу вирви продажів);
  • продовжуйте взаємодіяти з аудиторією навіть після того, як вона здійснила конверсійну дію (результат — перетворення покупця на адвоката брендового продукту).

4. Слід приділяти більше уваги матеріалам стратегічного значення. Письмове документування контент-стратегії — це запорука успішної реалізації всіх поставлених завдань та цілей.

Так, останні B2B-дослідження показали, що щоденне фіксування маркетингових орієнтирів спричинило:

  • до створення якісного і максимально ефективного контенту, що продає ;
  • до оптимізації контенту та вирішення споживчих завдань;
  • до виконання грамотнішого націлення в рамках поширення SEO-контенту;
  • до актуалізації аналізу ефективності тієї чи іншої інформації

5. Актуальними є прямі трансляції.

  • вже зараз відеоконтент поступово витісняє зображення (переважно це стосується соціальних мереж);
  • показники залучення аудиторії під час перегляду online-трансляцій стабільно збільшуються;
  • прямі трансляції проглядаються користувачами в 3 рази частіше, ніж записані та опубліковані ролики;
  • більше того, аудиторія сьогодні віддає перевагу не вивченню текстових записів у блогах чи соцмережах, а «живим» відео.

Рекомендація: чим швидше ви освоїте процес створення online-трансляцій, тим вищою буде соціальна активність у рамках знайомства з вашим брендом (роз’яснення: люди хочуть «наживо» познайомитися з реальними представниками/виробниками торгових пропозицій; результати у найближчій перспективі: збільшення числа лояльних клієнтів та захисників бренду).

Перелічені у цьому матеріалі тренди контент маркетингу не можна сприймати як єдино правильного технічного завдання. Організуйте власне маркетингове дослідження, вивчіть отримані цифри та статистичні дані. Тестуйте та комбінуйте різні контент-маркетингові підходи. Тільки так вам вдасться не тільки випередити конкурентів, а й оптимізувати вирву продажів.

Як відкрити інтернет магазин з нуля покрокова інструкція

Для початку сформулюємо стандартний маршрут нового інтернет-магазину:

  • вибір продукції для реалізації;
  • розробка дизайну;
  • наповнення майданчика товарними позиціями;
  • SEO-просування .

Останній пункт передбачає звернення до трьох фахівців: SEO-оптимізатору , експертам з контексту та SMM. У більшості випадків їх вердикт такий:

  • SEO – більше половини матеріалу підлягає реконструкції;
  • SMM – найчастіше консультація фахівця обмежується обіцянками щодо динамічного підвищення обсягу продажу (при цьому чітка стратегія
  • формування бази передплатників не надається);
    контекстна реклама – ключові слова (понад 50%) перенаправлятимуть аудиторію на нецільові веб-сторінки.

Наступний етап «шаблонного» (некоректного) просування інтернет магазину, як правило, включає:

  • створення Landing Page у розділах магазину, які абсолютно для цього не годяться;
  • масове розміщення оптимізованих статей ;
  • публікацію додаткових даних про товари, які рідко відповідають реальному експлуатаційному стану (діємо за принципом «аби було»);
  • розміщення зображень продукції (принцип такий самий, як і в попередньому пункті);
  • підбір читабельних назв, найменувань;
  • визначення причин низької купівельної активності.

Підсумок: дій виконується багато, а ефективність у своїй мінімальна.

Питання: чи існує альтернатива запропонованому способу просування? Відповідь: так, зрозуміло. На чому базується?

1. Аналіз до курентів

Для аналізу сайтів конкурентів , вводимо в рядок пошуку Google або Yandex ключові товарні категорії, дивимося, які веб-проекти знаходяться в топ-10 здебільшого запитів.

Потім слід ідентифікувати джерела трафіку знайдених магазинів. Для цього використовуємо, наприклад, SpyWords. Далі все просто: вводимо до пошукового рядка домен конкурента, після чого отримуємо докладні аналітичні звіти.

Рекомендуємо звернути увагу на: ключові слова, які використовуються в рамках seo-просування, ключі в контексті, обсяг трафіку, поточні позиції сайту-конкурента за тими чи іншими запитами.

Тепер переходимо до відстеження кількості замовлень. З якою метою?

Роз’яснення: на підставі показників діяльності конкурентів ви зможете:

  • оцінити масштаб розвитку обраного сегменту online-ринку;
  • визначити середні показники конверсії сторонніх ресурсів;
  • запозичити оригінальні ідеї для просування власного інтернет-магазину.

Наступна стадія – аналіз якості обслуговування, обробки замовлень, що надходять

  • швидкість надходження зворотного дзвінка;
  • якість зв’язку;
  • наявність IP-телефонії;
  • використання скриптів продажу.

Переваги:

  • визначення сильних, і навіть слабких аспектів діяльності конкурентів;
  • аналіз наданих ними можливостей, ресурсів для оптимізації вашого інтернет-магазину;
  • оцінка потенційних ризиків.

2. Підключення стратегічного менеджменту (SWOT-дослідження)

Структуруємо отримані дані (потенційні загрози та можливості, негативні та позитивні фактори), наприклад:

  • strengths – обробка великого обсягу ключових слів, впевнені позиції в Yandex, стабільне надходження замовлень;
  • weaknesses – висока вартість продукції, відсутня мобільна версія магазину, низькі позиції у Google;
  • opportunities – розробка мобільного аналога дозволить розширити базу клієнтів, SEO-просування в Google забезпечить охоплення споживчого сегменту, що ігнорується конкурентом;
  • threats – присутність на ринку інших сильних конкурентів, здатних уповільнити процес просування інтернет магазину в топ-10 Yandex (також варто враховувати регіональну популярність конкретного конкурента, що впливає на вибір клієнтом торгової пропозиції).

3. Складання семантичного ядра

Вивчивши семантичне ядро ​​конкурентів, можна розпочинати створення посадкових сторінок під ключові слова .

Важливо: заздалегідь сплануйте SEO-структуру магазину (зосередьтеся на перелінковці та оптимальній глибині наповнення розділів майданчика).

Примітка: сортування продукції можна здійснити за її типом, цільовим призначенням або експлуатаційними властивостями.

4. База даних: налаштування інтернет магазину

На цій стадії запуску інтернет-магазину вам потрібно не тільки продумати механізм формування найменувань товару, але й підібрати пошукові фільтри, які забезпечують процес вибору продукції.

Проблема полягає в тому, що назви товарів, розділів на сайті та в межах БД різні. Поширена ситуація, спровокована автономним наповненням бази даних постачальником.

Рішення проблеми:

  • спочатку розширюємо властивості товару шляхом додавання альтернативного найменування та розділу;
  • потім заповнюємо їх (є два способи: автоматичний та ручний режими);
  • коригуємо алгоритм обміну товарами так, щоб він швидко записував альтернативне найменування в полі «назва», що стосується структури розділів, то її вибудовування має реалізовуватися згідно з новою властивістю (йдеться про альтернативний розділ).

Все. Тепер наш інтернет-магазин повністю пов’язаний із БД.

Перевага: зрозуміла структура товарних блоків та найменувань.

5. Обробка замовлень в інтернет-магазині

Розробка механізму оформлення залежить від маркетингового аналізу двох аспектів:

  • які завдання клієнт хоче вирішити за допомогою вашого товару;
  • як ви можете йому допомогти.

Фінальний етап запуску інтернет-магазину включає: розробку дизайну, побудову прототипу, створення каталогу, SEO-просування.

SEOPRO