SEOPRO

SMO просування сайту в соціальних мережах

У цій статті поговоримо про те, як просувати сайт у соціальних мережах SMO самостійно. Social media optimization (скорочено – SMO просування) – це спеціальні методи, спрямовані на адаптацію сайту під соціальну мережу та залучення відвідувачів із соціальних медіа (наприклад, блоги, соціальні мережі тощо).

Історія виникнення SMO просування

Соціальний маркетинг став відправною точкою для виникнення SMO. Ця дисципліна виникла ще в 70-ті роки, в ті часи засновниками визначення «SMO» вважалися професор Бізнес-школи при Гарвардському університеті (Джеральд Залтман) та професор Вищої школи менеджменту при Північно-Західному університеті США (Філіп Котлер). Однак не зовсім коректно відносити соціальний маркетинг тільки до цих осіб, дуже багато хто причетний до організації та розвитку соціального маркетингу, тому справедливіше відносити його до результатів масової праці.

Відмінність соціального маркетингу від класичної торгівлі у цьому, що з взаємодії продавця з одним покупцем, події продавця насправді адресовані всьому соціуму. При цьому основна мета полягає не в тому, щоб продавати якийсь конкретний товар одній людині, а в тому, щоб створити позитивний імідж, бренд для соціуму. Адже саме це призводить до зростання продажу на масовому рівні.

Поява Світової Інтернет-мережі значно спростила завдання розвитку соціального маркетингу, з’явилося більше можливостей та SEO-інструментів для його розвитку. З часом виник цілий напрямок розвитку — SEO оптимізація маркетингових сайтів у спільнотах мережі. Подальший розвиток призвело до того, що методами SMO ​​стали користуватись різні категорії фахівців.

Особливості застосування SMO просування

Методи SMO ​​просування застосовують у різних випадках, кожному за яких розробляється набір спеціальних рішень (отримав назву «кейс»). SEO-оптимізатор розробляє такі рішення для залучення відвідувачів на сайт та безпосереднього покращення сайту. Згодом деякі оптимізатори почали продавати ефективні кейси .

На даний момент в інтернеті можна зустріти величезну кількість кейсів SMO . Купуючи по-справжньому ефективний кейс, його не слід переоцінювати. Важливо пам’ятати, що SMO просування не зазнає перерв у роботі.

Ключова відмінність SMO від SEO

Крім SMO, існує такий спосіб оптимізації як SEO – спеціальні заходи, спрямовані на просування сайту в пошукових системах. Ключова відмінність SMO від нього: на сайт надходить прямий трафік користувача. Для того, щоб ця умова виконувалася, сайт необхідно зробити привабливим для користувача і це не повинно змінюватися з часом.

Публікація корисної інформації на сторінках сайту – один із ключових способів досягнення та підвищення лояльності користувачів до сайту.

Багатофункціональний сайт та наявність додаткових сервісів є другим способом досягнення та підвищення лояльності користувачів до ресурсу.

Коротко кажучи, щоб сайт був привабливим для користувачів, він повинен бути максимально орієнтований на людей, що його читають, та їх потреби. При цьому важливо розуміти, що потреби користувачів змінюються з часом, тому постійна робота в SMO просування має таке величезне значення. Трудомісткість такої роботи значно вища, ніж робота в частині SEO, але й результати, що отримуються, набагато суттєвіше.

SMO інструменти та загальні принципи

Кошти, застосовувані у цій оптимізації, менш великі. Перевірити цей факт можна під час перегляду елементарного кейсу SMO. Однак це не є негативним моментом, тому що ефективний результат досягається не за рахунок кількості коштів, а за рахунок їхньої якості.

Приклади використовуваних SMO засобів:

  • Створення блогу з опцією коментування.
  • Створення форуму з опцією управління та розвитку.
  • Опитування із опцією перегляду результатів.

Це ключові засоби для SMO просування сайту в соціальних мережах, яких досить часто. Вони здатні забезпечити привабливість та працездатність будь-якого WEB ресурсу.

Вимоги до SMO оптимізатора

SMO оптимізатор повинен виконувати певну діяльність для досягнення успішного результату:

  • Уважно відстежувати дотримання користувачами правил сайту та законів країни.
  • Приймати до уваги різні категорії користувачів та їх психологічні особливості.
  • Відстежувати конфліктні ситуації між користувачами та оперативно застосовувати відповідні санкції.

Дотримання цих простих правил і обдумане використання методів оптимізації SMO допоможе досягти високої привабливості сайту, яка забезпечить величезну кількість користувачів.