Niche Edits, що перекладається, як редагування ніші, також зване вставкою посилань, – це посилання, розміщені в існуючому вмісті після його публікації. Власники сайтів використовують такі методи оптимізації пошукових систем, щоб залучити більше відвідувачів для розвитку свого бізнесу. Сучасні компанії використовують такі методи оптимізації пошукових систем, як довгострокові ключові слова, аудити EAT, аналіз ключових слів і створення посилань. Серед них створення посилань є ефективним методом підвищення рейтингу ваших веб-сторінок.
Редагування ніші — це тактика створення посилань, яка зазвичай використовується спеціалістами з оптимізації пошукових систем як частина стратегії зворотних посилань для створення профілю зворотних посилань. SEO має переконати власника веб-сайту третьої сторони оновити наявний вміст із посиланням на сторінку SEO.
Оскільки сторінка була активна протягом певного часу, просканована та проіндексована, можна переглянути показники органічної системи пошуку для сторінки, включаючи рейтинг домену (DR) від Ahrefs, авторитет домену (DA) від Moz, рейтинг ключових слів і органічний трафік оцінки за допомогою таких інструментів, як SEMrush і Ahrefs.
І, звісно, ви зможете переглянути існуючу сторінку на відповідність контексту, а також оцінити, на які інші веб-сайти веде сторінка.
З усіх цих причин захист посилання на вже існуючий вміст на відповідній сторінці та домені є надзвичайно цінним.
Як працює Niche Edits (редагування ніші)
Редагування ніші є одним із найпростіших, але найефективніших методів SEO щоб підвищити рейтинг веб-сайту. Ця проста стратегія побудови посилань може швидко підвищити ваш рейтинг, якщо її використовувати з розумом. Редагування ніші для рейтингу – це процес додавання ваших веб-посилань на різні авторитетні веб-сайти, які вже займають найвищі позиції відповідно до вказівок Google. Посилання для редагування ніш – це ваші підібрані посилання, які підвищать рейтинг вашого веб-сайту, вносячи редагування ніш в існуючі статті інших веб-сайтів із подібними продуктами та бізнес-цілями.
Типи нішевих редагувань
Виходячи з підходів до включення контекстних посилань в існуючу статтю, посилання для редагування ніші поділяються на три типи. Після пошуку правильних і релевантних сайтів або гостьових публікацій для використання ваших посилань головне, що потрібно зробити, це отримати доступ до цих сайтів. Найкраща і найбільш бажана практика — отримати попередній дозвіл від власників сайту. У людей є й інші альтернативні способи. Ось можливі типи посилань Niche Edit:
- Whitehat Niche Edit links – це найпоширеніший і органічний спосіб: ви, як власник сайту, належним чином зв’яжетеся з іншими подібними власниками веб-сайтів і попросите їхнього дозволу отримати від них безкоштовне зворотне посилання, пообіцявши натомість кілька якісних посилань. Цей процес відомий як ніша білого капелюха, яка редагує посилання, де вони офіційно поєднуються. Це може здатися досить складним завданням переконати кожного власника веб-сайту, але це допомагає створити довготривалий список контактів, який може принести користь один одному в майбутньому.
- Grey hat niche edit links – стратегія побудови посилань у ніші в сірому капелюсі дещо відрізняється від посилань у білому капелюсі. У цьому випадку власники веб-сайтів платять органам домену за розміщення своїх посилань у відповідних статтях. Цей підхід кращий, оскільки він не займає багато часу, але він не є найбільш доцільним, оскільки він не є рентабельним або таким сильним, як білий капелюх.Hubspotстверджує, що одне якісне посилання коштує майже 1000 доларів США.
- Black Hat edit link building – деякі люди навіть віддають перевагу злому інших авторитетних веб-сайтів, щоб використовувати зворотні посилання. Це неетичний і неефективний підхід. Уповноважені власники веб-сайтів незабаром видалять або заборонять неетичні редагування ніш для побудови посилань зі своїх сайтів.
Чим нішеві редагування відрізняються від гостьових публікацій
І гостьові дописи, і редагування ніш є стратегіями для покращення позиції веб-сайту в рейтингу. Хоча обидві стратегії SEO покладаються на інший авторитетний веб-сайт для отримання переглядів на сайт, якому потрібен трафік, вони відрізняються завданням, яке вони виконують для інших авторитетних веб-сайтів.
Гестпости – Гостьові пости широко використовуються серед маркетологів. Тут веб-сайти, яким потрібен якісний трафік, виберуть сайти з високим авторитетом домену та пропонуватимуть їм якісні дописи за їхні активні зусилля. Власники веб-сайтів створюють для себе простір на сторінках рейтингу домену, щоб подавати свої зворотні посилання. Ці високоавторитетні веб-сайти приймають гостьові публікації, щоб використовувати цінний вміст із хорошим значенням SEO.
Редагування ніші – посилання на редагування ніші просто додають контекстні посилання до інших існуючих статей, які вже забезпечують хороший рейтинг у результатах Google SERP і SEO. Це набагато простіше, оскільки процес не вимагає створення цілої статті.
Нішеві редагування vs гостьові пости
Пости гостей | Редагування ніші |
Гостьові пости використовуються протягом тривалого часу. | Посилання Niche Edit є нещодавнім підходом до SEO. |
Щоб створити абсолютно нову статтю, потрібні час і зусилля. | Це досить простий процес, оскільки він працює з наявною статтею. |
Тут користувачі повинні зосередитися на створенні статті, рейтингу та зворотних посиланнях. | Користувач повинен зосередитися лише на додаванні своїх посилань у потрібному місці. |
Легко переконати інші сайти, оскільки вони забезпечені якісними статтями. | Важко переконати інші сайти, оскільки вони працюють на основі довіри та взаємної підтримки. |
Переваги нішевих редагувань
- Націлено на потрібну аудиторію – нішеві редагування розміщуються на найбільш релевантних сайтах, які також мають ті самі цілі та цільову аудиторію, що й ваші. Цей фактор спрощує процес охоплення цільової аудиторії за допомогою інших методів SEO. Оскільки авторитетні сайти вже займають перші позиції, вони привертають увагу цільової аудиторії. Веб-сайти, яким потрібен трафік, можуть просто використовувати свої зворотні посилання для прямого спілкування з аудиторією.
- Чудові результати з простими редагуваннями – все, що вам потрібно зробити, це додати вставки посилань. Просто додавши зворотні посилання для редагування ніші на потрібні сайти, ви можете залучити величезний трафік на ваші веб-сайти. Людям не потрібно турбуватися про ключові слова та ранжування статей у бізнес-методах SEO. Вони можуть вибрати найрозумніший спосіб об’єднатися зі старими статтями, які мають гарний рейтинг, щоб скористатися їхніми стандартами рейтингу.
- Спрямовує трафік зі статей з високим DR – хоча створення нішевих посилань для редагування звучить просто, вибір правильного сайту вимагає особливої обережності. Посилання на сторінки з випадковими статтями не є правильною практикою. Авторитетний сайт, на який ми покладаємося, має містити високопоставлену статтю з відповідним вмістом.
- Простота реалізації – користувачам не потрібно створювати нову публікацію в блозі, щоб залучити аудиторію. На відміну від зворотних посилань редагування ніші, інші методи споживають більше часу та зусиль, щоб створити та опублікувати статтю, яка має хороші результати SEO та SERP, це досить виснажливий процес.
Як отримати нішеві посилання
- Люди, які віддають перевагу залученню трафіку на свої сайти за допомогою нішевих редагувань, повинні мати чітке уявлення про свої послуги та цільову аудиторію.
- Наступним кроком є пошук релевантних сайтів зі схожими бізнес-цілями.
- Серед подібних сайтів вибирайте сайти з високим доменним авторитетом і релевантним контентом.
- Потім зв’яжіться з власниками сайтів, щоб використовувати ваші зворотні посилання на їхніх сайтах.
- Виберіть відповідні анкорні тексти, які можуть залучити людей на вашу сторінку.
- Переконайтеся, що прив’язний текст короткий і релевантний змісту зворотних посилань.
- Переконайтеся, що всі ваші зворотні посилання не скидаються на веб-сайти. Додайте одне або два своїх посилання до інших відповідних посилань з інших сайтів.
- Ви можете скористатися компанією, яка надає послуги зі створення етичних посилань, яка може запропонувати якісну послугу нішевого редагування ваших сайтів.
Поширені запитання
1. Які є інші методи SEO для збільшення трафіку на мій веб-сайт?
Бізнес-стратегії SEO містять достатньо методів для розвитку онлайн-бізнесу користувачів. Ось деякі з них.
* Дослідження ключових слів
* Рекомендовані фрагменти
* Оптимізація зображення
* Зворотні посилання
* Стратегія вмісту
* Заклик до дії
* Аудит EAT
2. Чи нішеве редагування є найкращим методом SEO для отримання результатів?
Редагування ніші є одним із популярних і ефективних методів отримати зворотні посилання з інших авторитетних сайтів. Ця техніка напевно збільшить трафік.
3. Чи можу я покладатися лише на нішеві редагування для розвитку свого бізнесу?
Хоча редагування ніші приносить ефективні результати, покладатися лише на це не рекомендується. Якщо хост-сайти зазнають краху, це також може вплинути на ваш бізнес. Тим не менш, якщо ви ретельно обираєте редагування ніші та зворотні посилання на основі надійного бізнесу, це варте зусиль.