SEO статті, що продають — це контент, що викликає емоції, заснований на глибокому розумінні проблеми читача та способах її ефективного вирішення. Тексти, що продають для бізнесу, повинні бути складені так, щоб «сльоза на очах наверталася».
Знайти талановитого виконавця, який вміє створювати справді продаючі seo статті для просування сайту — це найактуальніше і водночас болюче питання кожного власника бізнесу.
Ефективний спосіб розкручування сайту статтями
Просування сайту контентом – це найефективніший метод популяризації свого бізнесу, особливо з урахуванням запровадження останніх смислових алгоритмів пошуковиків. Кожна сторінка сайту має працювати та наводити нових відвідувачів. Для цього писати тексти потрібно під конкретний цільовий запит з урахуванням унікальності, конкуренції, регіональності та інших важливих факторів ранжирування. Основних із них дев’ять:
- Комерційні фактори
- Текстові фактори
- Посилальні фактори
- Поведінкові фактори
- Трастові фактори
- Технічні фактори
- Доменні фактори
- Соціальні фактори
- Регіональні фактори
Але мало заманити відвідувачів на сайт, стаття повинна їх зацікавити, утримати увагу до повного прочитання і в кінцевому підсумку вивести на конверсію (продаж).
SEO текст має викликати емоції. Його головне завдання зробити так, щоб читачі захотіли поділитися прочитаною інформацією в соцмережах, додати сторінку до закладок і звичайно купити товар чи послугу. В цьому випадку спрацьовує принцип снігової грудки і максимально покращуються поведінкові фактори. Так працюють статті, що продають SEO, які змушують працювати і сайт!
Якщо сторінка не наводить цільового трафіку, то вона нічим не відрізняється від поганого співробітника, який просто отримує зарплату нічого не роблячи. Рішення просте — або співробітника / статтю звільнити / видалити», або змусити працювати / переписати.
Види текстового контенту, що продає
Контент для сайту
Контент – це не тільки тексти, це будь-яка інформація, якою наповнюється ресурс, доступна для візуального сприйняття – SEO тексти, картинки, фото, схеми, таблиці, графіки, відео та інші способи донесення вашої інформації до читача.
Тематичний контент
Тематичний контент відрізняється тим, що він сформований з урахуванням потреб вашої цільової аудиторії та особливостей її сприйняття. Запит має бути розкритий у статті максимально докладно.
SEO контент
SEO контент — відрізняється від просто тематичного тим, що його оптимізовано не лише для людей, а й для пошукових систем. Структурований по блоках, що розкриває питання з різних боків, він має ще й відповідати запитам на вашу тематику.
Унікальність SEO контенту — одна з основних ланок SEO успіху. Фото та тексти теж мають бути унікальними. SEO текст необхідно «приправити» метатегами у правильній пропорції: заголовки (H1-H2), підзаголовки (H3-H6), Description, Title. Зображення (Alt) мають бути стислими та seo оптимізованими.
Оформлення статей, що продають (верстка) — ще одне завдання талановитого SEO оптимізатора. Приємне візуальне сприйняття (WEB-дизайн) сторінки сприяють збільшенню продажів.
Що дають SEO тексти вашому бізнесу
Довіра до бренду
Коли запит в інтернеті наводить на SEO статтю, що надає всі відповіді на це питання, то це перший крок до збільшення конверсії для вашого бізнесу. Написати «смачно», щоб саме ваш товар чи послуга максимально відповідали потребам клієнта і при цьому не обдурити його – це талант справжніх копірайтерів.
Трафік цільової аудиторії
Прочитавши цікаву та грамотно оформлену SEO статтю, людина захоче повернутися на сайт знову. Корисні ресурси додають до закладок, ними діляться зі знайомими та друзями у соціальних мережах. Окрім збільшення цільового трафіку, такі дії зі статтями підвищують поведінкові показники сайту, а пошукові системи покращують ранжування.
Конверсія
Якщо цільовий трафік на сайт йде, а товари та послуги не купують, отже потрібно аналізувати сайт цілком проводити SEO аудит. Висока конверсія може бути при невеликій відвідуваності, коли зі 100 відвідувачів 10 купують товар.
І навпаки, при відвідуванні кількох тисяч осіб на добу, конверсія може бути меншою за 1%. Це говорить про залучення не цільового трафіку через не релевантні SEO статей низької якості.
Де придбати SEO статті для сайту
Коли власники інтернет-проектів дізнаються, що для хорошого ранжування необхідності регулярно наповнювати сайт контентом, починається пошук найдешевших варіантів контенту. Є, як мінімум, два основні способи купити дешеві SEO статті:
- На біржі статей
- У копірайтерів фрілансерів
Біржі статей з’явилися давно, але позитивного ефекту для сайту з їх допомогою можна досягти лише, володіючи SEO знаннями. Вартість за 1000 символів статті на біржі варіюється від 40 до 100 гривень (у середньому). Довжина статті може бути різна, але більшість вважають за краще купують не довгі і найдешевші.
А тепер, проаналізувавши вищезгаданий матеріал про СЕО контент, давайте відповімо собі на запитання:
Чи буде людина, яка володіє глибокими журналістськими знаннями і талантом, писати продають тексти під цільову аудиторію робити це за 40 гривень?! Відповідь очевидна – НІ.
У чому підступ статей з бірж контенту
Особливість статей на біржі | Вплив на SEO просування сайту |
Зареєструватися на біржі копірайтингу і писати SEO статті може будь-хто, хто не має експертних знань щодо створення контенту. | У цьому випадку ви купуєте безглуздий набір букв, який не дасть навіть відвідувань на сайт, не кажучи про збільшення продажів. Це все одно що засовувати руку в мішок зі штанами і витягувати їх для себе наосліп, не розуміючи розміру, фасону, фактур та кольорів. |
Підбір тем відбувається на вибір і бажання автора. | SEO статті без підбору низькоконкурентної семантики — марна трата часу та сил. Якщо у статті назва помітна, а зміст хороше, це робить її ні продає, ні приваблює трафік. Такі статті потрібно доопрацьовувати за SEO і платити за це, але переробка складніша і дорожча. Навіщо тоді платити двічі? |
Тема не обов’язково буде розкрита. | Ви купуєте SEO статтю на біржі наосліп, бачачи лише коротке прев’ю перед покупкою. Назва та зміст не завжди відповідають вашим очікуванням. Статтю доведеться доопрацьовувати не те, що за SEO, а хоча б за здоровим глуздом. |
Немає ключових слів та метатегів. | Навіть журналісти зі стажем не завжди вміють створювати тексти, що продають SEO, так за довгі роки звикли писати, як їм хочеться або як вони вважають за потрібне. Занадто складні чи короткі пропозиції та відсутність сенсу, логіки та структури – поганий показник якості контенту. Додамо до цього відсутність знань з SEO і отримуємо дорожчі, але такі ж марні статті. |
Багато води і мало суті. | Довгі тексти, що складно сприймаються, написані для збільшення кількості знаків і, як наслідок, вартості статті погіршують якість і поведінкові фактори сайту. Люди приходять вирішувати свою проблему, а не читати про неї. |
Переспам слів, висока нудота. | Якщо у статті на 2 000 — 3 000 символів про пиріжки і 20 разів повторити слово «пиріжки», це буде дуже погано сприйнято пошуковими системами і називається підвищеною нудотністю тексту . |
Замовлення статей у копірайтерів
Вартість послуг із фрілансерами договірна. Вона зазвичай коливається від 25 до 70 гривень за 1000 знаків із пробілами. Як ви розумієте розцінки кожен встановлює на свій розсуд. Можна давати перевірочні завдання, читати відгуки, але якщо відгуки пишуть люди далекі від SEO просування , то такі відгуки нічим не підкріплені.
Які є варіанти:
- проходьте SEO навчання, щоб розуміти принципи роботи та контролювати роботу копірайтерів
- пишіть статті самостійно, без попереднього курсу СЕО теж не обійдеться
- найміть професіоналів своєї справи
Купити SEO статті дешево
Цей розділ у книгарні називається «фантастика», оскільки висококласний фахівець не витрачатиме свого часу та знання на дешеву і не вдячну працю.
Як часто потрібно публікувати статті на сайті
Я рекомендую публікувати 2 статті на тиждень, це оптимальне співвідношення для SEO просування та ціни на покупку контенту.
Для ефективного SEO просування ресурсу в Інтернеті пропоную вам набір послуг. Ви можете вибрати частково або в сукупності, залежно від ваших потреб та бюджету.