SEOPRO

SEO просування в Google

Сьогодні поговоримо про те, як виконувати SEO просування в Google самостійно і як завжди безкоштовно, що зрештою не може не тішити. Тож поїхали!

SEO просування сайту в Google

Якщо ваша діяльність полягає в SEO-просуванні інтернет-ресурсів, написанні SEO-текстів або внутрішньому інтернет-маркетингу , то ви напевно чули про нові стандарти популярної пошукової системи Google, що вийшли у 2015 року.

На сторінках оновленого керівництва дано інформацію про складну систему ранжування Google, здатну допомогти не тільки користувачам, але й працівникам цієї компанії в об’єктивній та правильній оцінці контенту на сайтах, що сприятиме виконанню їхніх обов’язків на вищому рівні. Знати нові стандарти необхідно для успішного SEO просування сайту в Google, проте не кожен знайде час на те, щоб ознайомитися з керівництвом.

Найкориснішим уроком, який можуть отримати фахівці пошукової оптимізації, полягає у необхідності пошуку високопрофесійних авторів, які вміють підвищувати авторитетність та інформативність контенту. Під професіоналом мається на увазі людина, що має реальний досвід у сфері діяльності, яку він описує у своїх роботах. Важливо, щоб автор писав на ті теми, в яких він дійсно добре розуміється і не просто хороші, а статті, що продають .

Оцінка якості контенту Google

Google — це геніальна, інноваційна та винахідлива компанія. Однак, незважаючи на всі переваги, вона любить заплутувати своїх користувачів. Ніхто не зміг зрозуміти суті алгоритмів ранжирування до останнього. І оновлене керівництво не є винятком. Природно, як стати першим у цій пошуковій системі прямим текстом там не написано, але є багато корисної інформації про те, що хотіла б бачити компанія Google та її співробітники, які зайняті оцінкою вмісту всіх інтернет-ресурсів. Таким чином, ви зможете зробити контент свого сайту якіснішим.

Необхідність залучення авторів

Компанія вважає, що вміст ресурсу має бути цікавим, корисним та унікальним. Якісний контент Google заохочує, а дублюючий і марний — ні. У своєму новому керівництві компанія виділяє необхідність послуг професіоналів: варто пам’ятати, що завдяки добрим статтям авторитетність вашого майданчика зросте. Хочете хорошу відвідуваність? Пишіть або замовляйте якісні статті, потім їх SEO оптимізуйте за всіма новими законами і чекайте трафік з Google.

На думку співробітників Google, якість тексту визначається за такими критеріями:

  • Консультаційні статті на складні тематики мають бути написані кваліфікованими людьми. Інформація має бути подана у певному стилі та написана професійно. Дані мають бути актуальними.
  • Рекомендації на тему фінансів, юриспруденції, економіки мають оновлюватись, щоб не втратити своєї актуальності.
  • Рекомендації, що стосуються добробуту людини, повинні бути взяті з авторитетного джерела.
  • Статті про захоплення та мистецтво повинні писатися людьми, які мають реальне відношення до такої діяльності.

Який автор є професійним для Google?

Google вже багато в чому дав нам зрозуміти, що рівень професіоналізму залежить від тематики. У людини має бути практичний досвід, освіта чи знання. Наприклад, експертом у галузі оглядів може стати будь-який споживач, який має відношення до купівлі тієї чи іншої послуги.

Є сторінки, які компанія перевіряє з особливою ретельністю:

  • сторінки, які здійснюють продаж, переказ коштів, оплату рахунків;
  • сторінки, на яких розміщено інформацію про фінансові вкладення: купівлю нерухомості, оплату навчання, планування пенсії, податки;
  • сторінки, що містять інформацію про здоров’я, фармакологічні препарати, харчування, психологічний та психічний стан людини;
  • сторінки, що розміщують інформацію на юридичну тему: набуття громадянства, аліменти, розлучення, оформлення документів.

Співробітники компанії Google недаремно приділяють особливу увагу таким ресурсам, адже від цього залежить добробут читачів. Тому створення інформаційних статей має зайнятися професійний автор, контент якого суперечить вимогам EAT.

Висновок щодо SEO оптимізації під пошуковик Google

Кожен з нас розуміє, що Google любить якісні та корисні тексти. Однак тепер вона дає зрозуміти, що статті мають бути написані лише фахівцями у тій чи іншій сфері діяльності, здатними надати справді достовірні дані. Усі оптимізатори зможуть помітити зміни у роботі пошукової системи: якісний контент підніматиметься в результатах пошуку, а неякісний опускатиметься. Нове керівництво закликає власників сайтів замовляти написання текстів у кваліфікованих виконавців.

Незабаром вперед вийдуть справжні професіонали в копірайтингу, а не в звичному для нас SEO.