Сьогодні поговоримо про те, які основні SEO фактори впливають на ефективне просування сайту в пошукових системах Google та Яндекс.
Основні SEO фактори ранжування сайту
Колись давно на ключові слова спиралася вся система розкручування сайтів. Якщо їх було підібрано вдало чи невдало, ресурс міг мати приголомшливий рейтинг чи з тріском провалитися відповідно. Всі свої знання та вміння SEO-оптимізатори спрямовували на підтримку ранжування ключових слів у тонусі. Навіть алгоритми пошукових систем працювали таким чином, щоб відшукувати і припиняти перевантаження сторінок ключовими словами на шкоду якості контенту.
У наші дні все почало працювати зовсім по-іншому. Тепер опора на ключові слова може не лише знизити ефективність усієї SEO-стратегії , але й дати зворотний результат, і сайт потрапить під фільтри ( Баден-Баден — Яндекса ) за переоптимізацію. На чому тоді акцентувати свою увагу в процесі пошукової оптимізації і як розкручувати сайти в епоху Баден-Баден?
Якість та релевантність ключових слів
Практично у будь-якій справі якість має більше значення, ніж кількість. Так і в SEO-текстах : краще розмістити ключові слова в малих кількостях, але на кожній сторінці, ніж забити ними одну. А також важливо розподіляти їх рівномірно, не створюючи великої концентрації у певних фрагментах тексту, обминаючи інші сторони.
І пам’ятайте: контент має бути корисним, цікавим та читабельним! Також потрібно відзначити, що велику «КОХАННЯ» Яндекса стали заслуговувати на LSI-тексти. Добре структурований текст із ключами LSI, відмінно ранжується і йому не страшний фільтр Баден-Баден. Особисто я вже півроку намагаюся використовувати для просування сайту LSI-копірайтинг , ось тільки глобальних результатів від його використання поки що немає! Але як кажуть не все відразу, спостерігатимемо.
Семантичний аналіз сайту
Колись пошукова система Google засновувала семантичний аналіз сайту саме на ключових словах. Тепер алгоритми Google не шукають бездумно опорних фраз, вони аналізують кожну пропозицію. При цьому пошукова система аналізує їх з погляду семантики, змісту: чи достатньо грамотно вони складені, чи дійсно точно передають суть ресурсу, що описується ними. Такий процес називається семантичним пошуком і є думка, що цей революційний алгоритм вб’є SEO.
Тут значення має не те, якими ключовими словами та словосполученнями ви користуєтеся, а те, наскільки органічно вони вписуються в текст і наскільки вони доречні на вашому сайті. Тепер вся опора складає сенс.
Структура та навігація сайту
Це дуже важливий SEO фактор, який дуже впливає на ранжування сайту. Велике значення необхідно надати зручній навігації інтернет ресурсу, а для цього він має бути добре структурований . Метою SEO має бути не лише трафік, а й велика кількість відвідувачів. А що приваблює користувача? Звичайно ж, можливість легко знайти на сайті необхідну інформацію. Обов’язково має бути зручне меню сайту, де вся інформація буде зібрана до розділів за тематикою. Назва кожного розділу має повною мірою відображати суть його змісту, щоб відкривши його, користувач знайшов те, що шукав.
Швидкість завантаження та безпека сайту
Яким би не був цікавим ваш сайт, наскільки корисною не була інформація, що міститься на ньому, жоден користувач не захоче на ньому залишитися, якщо він довго завантажуватиметься. Останнім часом ритм життя значно прискорився: всі кудись поспішають, чи не кожна секунда на рахунку. Тому хороша швидкість завантаження стала основним знаком якості ресурсу. Як її підвищити? Можна зменшити розмір зображень, систематично очищати кеш і усувати непотрібні речі в бекенді, встановити плагіни кешування ітд.
Також важливо пам’ятати і про безпеку сайту. У наші дні ресурси з протоколом SSL мають більше шансів потрапити у верхівку результатів пошуку, ніж ті, що не мають такого протоколу. Але в основному це стосується комерційних сайтів. Такі статейники, як мій, можуть поки спати спокійно і без SSL, не витрачаючи на цей сервіс зайві 4000 рублів на рік.
Пошукова оптимізація для мобільних пристроїв
Цей SEO фактор стрімко набирає обертів. Воно і зрозуміло, всі мають мобільні телефони і 70% трафіку на сайт йде саме від туди. Тому, якщо хочете потрапляти в ТОП 10 пошукових систем , оптимізуйте свій контент для мобільних пристроїв. Так він краще ранжуватиметься. Компанія Google навіть створила спеціальний алгоритм, що істотно знижує позиції сайтів, що не мають мобільної версії ( PageSpeed Insights ). За цим посиланням ви можете перевірити це. Якщо ви досі не зробили мобільну версію на своєму WEB-ресурсі, терміново беріться за роботу.
Підсумуємо сказане
Ключові слова досі займають не останнє місце у SEO. Вони дозволяють підібрати теми для контенту, а також вивчити можливості ресурсів-конкурентів . Але ключові слова не можна ставити в основу, на них не повинна будуватися вся ваша стратегія пошукової оптимізації. Адже залишається ще так багато різних напрямків, чия значимість не менша, а то й більше. І треба підтримувати їх та розвивати.
Попрацюйте над створенням якісного у всіх відносинах контенту. Побудуйте структуру свого сайту таким чином, щоб користувачеві було зручно з ним поводитися і не хотілося звідти йти. Підвищуйте швидкість завантаження всіма можливими способами. Зробіть свій ресурс безпечним у використанні. Обов’язково створіть версію вашого сайту, адаптовану до мобільних пристроїв. Тільки так ви зможете бути впевненими, що Google ніколи вас не покарає за порушення, відправивши на нижчі позиції у списку результатів пошуку. Це і є найголовніші SEO фактори, що впливають на просування ваших сайтів .