SEOPRO

Просування сайтів прес-релізами

Як просувати сайт прес-релізами — поговоримо про те, як просувати сайт та наскільки цей спосіб ефективний. Тож поїхали!

Прес-релізом називають повідомлення, в якому міститься інформація про компанію чи організацію, подію чи захід. Прес-релізи є досить ефективним способом для розкрутки веб-сайтів.

Сайти, які публікують такі повідомлення, вважаються добрими ресурсами та мають досить велику відвідуваність. Прес-релізи сприяють розкрутці бренду та просуванню товарів. Головною відмінністю від рекламних статей є стислість тексту.

Він повинен легко читатися і включати змістовну інформацію про компанію.

Наприклад, таку інформацію:

  • проведення різноманітних рекламних акцій;
  • поява свіжої продукції або послуги:
  • оповіщення про нагороди організації;
  • повідомлення про зміну складу керівництва;
  • результати проведених соціальних опитувань;
  • повідомлення про участь у виставці або конференції;
  • оповіщення про старт нового напряму у бізнесі.

Як написати прес-реліз

Текст має бути коротким, змістовним та зрозумілим, бажано без скорочень та різних абревіатур.

Для розкручування ресурсу, прес-реліз слід складати, дотримуючись деяких правил:

  • У тексті повинні бути не тільки посилання на сайт, що розкручується, але також обов’язково повинні бути ключові фрази.
  • Перші рядки і заголовок повинні зацікавити людину і спонукати в ньому бажання перейти за посиланням на сайт, що розкручується.
  • Намагатись у тексті не писати конкретних дат, щоб інформація не стала застарілою.

Розглянемо плюси прес-релізу:

  1. Здебільшого прес-релізи публікуються назавжди.
  2. Посилання на ресурс, що знаходиться в прес-релізі, може сприяти зростанню трафіку.
  3. Якщо підстава для складання прес-релізу буде істотною, то він викличе інтерес у преси, що принесе ресурсу додаткові посилання.
  4. Ефект від розміщення прес-релізу не змусить на себе чекати, тому що роботи пошуковики постійно оминають каталоги прес-релізів.

Мінусами прес-релізу можна назвати:

  1. Складність у складанні. Потрібна кваліфікація та набір деяких знань. Найкраще довірити написання професіоналам.
  2. Можливі витрати на розміщення. Деякі ресурси вимагають плати за опублікування прес-релізу.
  3. Перевірка модератором. Якщо повідомлення не матиме суттєвого інформаційного приводу, то каталоги не захочуть розміщувати такий прес-реліз.

Поширюють повідомлення через різні соціальні мережі, а також популярні блоги та пресу. Для розсилки можна використовувати спеціальні послуги. Такі послуги є платними, але вони напишуть, також розмножать і розішлють інформацію. Щоб не витрачати кошти на публікацію, можна самостійно займатися розсилкою.