У цій статті ми поговоримо про те, як виконати просування сайту за брендовими запитами, що таке брендові запити та багато іншого щодо SEO просування сайту .
Як просувати сайт за брендовими запитами
Бренд — це ключовий елемент будь -якої соціально-маркетингової стратегії . Якщо говорити простіше, то під брендом мається на увазі назва торгової пропозиції, яка використовується цільовою аудиторією у процесі ідентифікації продукції чи послуг конкретного виробника. Брендом може бути логотип, товарний знак або просто поєднання кількох кольорів.
Що таке брендовий запит
Відразу перейдемо до прикладів. Фраза » купити бюджетний смартфон » є звичайним комерційним ключовим запитом, оскільки вона не містить назви певного бренду. Словесна конструкція «придбати айфон на Rozetka» – це брендовий запит.
До пошукових формулювань такого типу також можна віднести брендові запити, що містять ім’я сайту або соціальної спільноти. Наприклад, якщо користувач шукає інформацію про останні події в області кінематографа, він може ввести в рядок пошуку запит «кінопошук новини», після чого система перенаправить його на відповідний інтернет-ресурс.
Примітка: брендовий запит – це не просто графічний товарний знак або присвоєний товарному асортименту сукупність символів. Мова йде про комплекс асоціацій, що формується при поглибленому вивченні як специфічних характеристик, переваг продукту, так і реклами у блогерів , яка розробляється з метою його просування, популяризації.
Розкрутка сайту за брендовими запитами
На практиці просування сайту за брендовими запитами – це трудомісткий та витратний захід. Воно включає аналіз конкурентів, дослідження ринку, розробку концепції позиціонування та багато іншого. Ми ж сьогодні обговорюватимемо принципи розкручування бренду в мережі. Для цього скористаємося SERM – системним підходом до управління репутацією у межах видачі пошукових систем.
Відстежуємо динаміку використання брендових запитів
Нам необхідно з’ясувати, за допомогою яких ключових слів фраз наш бренд вже ідентифікується в мережі. На цьому ж етапі слід визначити актуальні показники реагування користувача (відгуки, коментарі, зауваження) на торгову пропозицію.
Перевага відстеження видачі за запитами «назва бренду», «бренд + соціальні сигнали» полягає в тому, що на основі отриманих результатів ви зможете своєчасно здійснити антикризові оптимізаційні кроки для стимулювання клієнтської лояльності.
Виявлення актуальних брендових запитів можливе за допомогою інструментів Google Anlytics, Serpstat, Semalt, Ahrefs.
Статистичні дані надаються трьома способами:
- у виписці «Пошукові запити» (стандартний звіт);
- у виписці, що містить перелік останніх пошукових фраз (нестандартний звіт);
- ручного пошуку.
Примітка: частота введення ключових брендових запитів також може бути проаналізована через сервіс Wordstat Yandex (насамперед вивчіть статистику з конкретних запитів користувача, а потім скористайтеся інструментом «Історія запитів» для обчислення темпів зміни попиту).
Зазначимо, що будь-який сайт, що претендує на залучення трафіку і високу відвідуваність у перспективі, повинен мати унікальний брендовий запит.
Роз’яснення: цільова аудиторія запам’ятовує майданчики, що їй сподобалися, або просто зберігає їх в закладках браузера. Користувачі здебільшого не хочуть витрачати час на пошуки альтернатив. Їм простіше користуватися перевіреними web-ресурсами з їхнім релевантним потребам інформаційним контентом.
Рекомендації:
- брендовий запит повинен бути лаконічним і таким, що легко запам’ятовується;
- SEO статті , що демонструються за брендовим пошуковим сигналом, повинні максимально інформативно та компетентно викладати алгоритм вирішення проблеми споживача.
Формуємо стратегію щодо просування сайту за брендовими запитами
Брендовий пошуковий запит – це ефективний генератор якісного трафіку клієнта. Якщо аудиторія шукає в мережі інформацію про ваш продукт, це означає, що вона вже контактувала з тими чи іншими маркетинговими каналами його розповсюдження. Цільові відвідування web-майданчиків сприяють нарощуванню оптимальних поведінкових факторів (йдеться про нормальну глибину перегляду, мінімальний показник відмов, тривале перебування на сайті тощо).
Як підвищити впізнаваність бренду?
Відповідь очевидна: необхідно всіма можливими способами просуватися там, де працює Ваша Цільова Аудиторія.
Отже, що вам належить зробити в рамках стартової популяризації торгової пропозиції?
- Створити доменне ім’я під назвою бренду. Бажано одразу розмістити сайт на правильному домені. Якщо сайт спочатку працює на звичайному домені, купіть додаткову (брендову) адресу і налаштуйте з нього 301-редирект на головний домен. Завдяки цьому майданчик буде доступний клієнтам за двома URL-адресами.
- Зареєструватися в тематичних каталогах та довідниках.
- Організувати просування у соціальних мережах Facebook та Instagram (як мінімум).
Дотримуйтесь наступного алгоритму дій:
- створіть профільну спільноту і наповніть її інформаційно-продавчим контентом ;
- сформуйте базу цільових передплатників;
- регулярно працюйте над підвищенням залучення потенційних клієнтів у рамках проведення різноманітних конкурсів, акцій та опитувань;
- розробіть цінний інформаційний продукт, після чого почніть розповсюджувати його у форматі «з нас – контент, з вас – репост»;
- зміцніть свої позиції шляхом підключення вірусного маркетингу .
Започаткувати блог на власному web-ресурсі
Рекомендації:
- періодично публікуйте у новинному блоці сайту авторські статті;
- своєчасно реагуйте на коментарі чи зауваження, залишені читачами під тим чи іншим матеріалом (так вам вдасться зарекомендувати себе як експерт).
Бонус
Для того, щоб посилити ефект від брендового пошукового SEO, сконцентруйтеся:
- на роботі з відгуками користувача (відстежуйте соціальні сигнали, що надходять з тематичних майданчиків, сайтів-відгуків, беріть участь у дискусіях, самостійно створюйте нові теми для обговорення актуальних аспектів споживання);
- на використанні потенціалу медійної, контекстної та таргетованої реклами (результат: покращення ступеня запам’ятовування бренду + попадання в органічну видачу).