Прайс агрегатори інтернет магазинів почали використовувати для просування сайтів не так давно, але без їхньої допомоги в даний час важко уявити успішне ведення бізнесу на просторах інтернету. Адже прайс-агрегатори націлені на збільшення обсягу продажу та залучення великої кількості потенційних покупців. І треба зазначити: вони чудово справляються із цими завданнями.
Прайс агрегатори що це
За своєю суттю прайс-агрегатори є великими торговими майданчиками в інтернеті, де представлений багатий асортимент товарів. Подібна віртуальна торговельна мережа привертає увагу величезної кількості інтернет-магазинів зі всіх куточків світу, тому що відмінно підходить для їхнього SEO-просування .
По-перше, з’являється можливість продемонструвати всі переваги свого товару: низьку ціну, корисні властивості, високу якість та інші характеристики, через які людина, яка зайшла на прайс-агрегатор, має зупинити свій вибір саме на вашому магазині.
По-друге, величезний щоденний потік відвідувачів, що швидко перетворюються з потенційних клієнтів на реальних покупців.
Потрібно лише пам’ятати, що за можливість використовувати прайс-агрегатори доведеться внести певну фіксовану суму, або ціна буде встановлена за допомогою конкурентних процедур.
Коли потрібні прайс-агрегатори
Особливо велике значення матиме розміщення відомостей про асортимент вашого інтернет-магазину на майданчиках прайс-агрегаторів у тому випадку, якщо ваша торгова точка ще перебуває у дитячому віці, а отже, не встигла напрацювати достатню клієнтську базу. У такій ситуації прайс-агрегатори нададуть неоціненну допомогу, бо забезпечать трафік для вашого сайту і дозволять вам знайти своїх покупців. Також незамінні прайс-агрегатори будуть у тому випадку, якщо ви продаєте ексклюзивну продукцію, про наявність якої широкий споживач ще не знає.
Переваги та недоліки прайс-агрегаторів
Головною перевагою прайс-агрегаторів для інтернет магазинів є їх здатність істотно впливати на рівень продажів. У той же час в умовах сильної конкуренції ви навряд чи зможете укладати більше двох угод на день. При цьому оплата на подібних ресурсах здійснюється за кожен клік та постійно змінюється.
Крім того, використовуючи прайс-агрегатори, вам треба буде дотримуватись певних правил, які іноді не дуже легко виконати. Насамперед, ви повинні забезпечити наявність запропонованої продукції, не змінювати заявленої ціни товару, проводити вивантаження товарної бази своєї торгової точки в автоматичному режимі, оскільки ручне вивантаження не скрізь можливе, а також вимагає дуже багато часу на коректне форматування інформації про товари та послуги .
Необхідно враховувати спеціалізацію обраного прайс-агрегатора. Як відомо, попит та пропозиція – два взаємопов’язані явища, кожне з яких впливає на інше. Тому вас не повинно бентежити різноманітність представлених на прайс-агрегаторах товарів. Перед тим як розміщувати свою продукцію, ви повинні усвідомити, де ваш товар швидше знайде свого нового власника. Адже на одному ресурсі може йти жвава торгівля технікою, а на іншому краще продаватиметься взуття.
Найпопулярніші прайс-агрегатори для інтернет магазинів
Очолює список найбільш затребуваних прайс-агрегаторів сервіс Prom.ua, який співпрацює з десятками тисяч торгових закладів і має найвищий рівень відвідуваності. Тут можна придбати абсолютно все, починаючи від гаджетів та побутової техніки, і закінчуючи одягом та взуттям. Викладені товари є файлами з форматами Excel, YML, CSV.
На другому місці за популярністю знаходиться ресурс Hotline, який за добу відвідують понад сто тисяч людей. Для викладення товарів тут використовуються файли з форматами Excel та YML.
Третій рядок у рейтингу займає дітище відомого пошуковика – сервіс Price.ua, на якому можна розміщувати товари будь-яких категорій без жодних обмежень. У процесі розміщення товарів застосовуються такі формати, як XML та CSV.
Крім трійки лідерів, існують інші відомі прайс-агрегатори, серед яких e-Katalog, Sravni.ua, Bigl.
Який би прайс агрегатор ви не використовували для свого WEB-майданчика, але без додаткового просування Ви врятували отримаєте хороший трафік та продаж.