SEOPRO

Як об’єднати органічний та платний трафік на сайт

Не так важливо, який із двох видів трафіку більш значущий — органічний чи платний. Набагато важливіше питання об’єднання цих двох типів пошуку — органічного та платного, — але так, щоб їхня сума стала в результаті більшою, ніж її окремі частини.

Як об’єднати органічний та платний трафік на сайт

Метою об’єднання органічного трафіку та платного є максимальне збільшення кількості відвідувачів ( Лідів ), розвиток бізнесу та збільшення прибутку ( конверсії ). Якщо Ви бізнесмен, то впевнений, що Ви мене знаєте!))

Далі будуть показані сім способів об’єднання органічної та натуральної пошукової програми.

7 способів об’єднати платний та органічний трафік

Поговоримо про подолання труднощів натурального пошуку. Використання переважно органічного трафіку виправдано тоді, коли умови платного є досить дорогими. Платний трафік буває корисним у тих випадках, коли органічний не працює.

Іноді помилки в архітектурі сайту або його технічному пристрої не дозволяють деяким його важливим розділам брати участь у хорошому ранжируванні натурального органічного пошуку. Наприклад, розділи, що містять дуже цікавий контент або високоприбуткові продукти можуть залишитися похованими десь у глибині сайту.

Але усунення технічних проблем може зайняти якийсь час і, відповідно, викличе додаткову витрату коштів. Платний пошук міг би заповнити цю прогалину, спрямовуючи покупців на важливі сторінки.

Збереження прибутку після зміни дизайну чи платформи

Ефективність органічного трафіку може погіршитися після зміни дизайну сайту або його переходу на нову платформу. У такому разі вчасно спланований платний трафік міг би компенсувати зменшення прибутків від натурального пошуку.

Після зміни дизайну пошукові роботи повинні просканувати та проіндексувати вміст сайту, визначити, що саме змінилося, як пошуковики будуть реагувати на змінений сайт та визначити алгоритмічно, як це змінить ранжування сайту. Все це не може статися миттєво, особливо якщо запуск вилився в помилки, які потрібно вирішити згодом.

Результатом будуть тижні та місяці нестабільної роботи органічного трафіку та погіршення загальної відвідуваності, через яку знизяться доходи. Платний трафік може компенсувати цей ризик, зберегти видимість для небрендових ключових слів, які бувають найбільш вразливими.

Перевірте спірні зміни

Перевірте, як пошуковики та Google будуть реагувати на зміни, які можуть вплинути на органічний трафік. Наприклад, якщо ви намагаєтеся переконати не згодну з вами маркетингову команду додати невелику секцію описового контенту на сторінку категорій, вам варто розглянути створення тільки платної посадкової сторінки з блоком контенту на ній.

Потім слід постійно перевіряти показник Quality Score та показники конверсії для того, щоб зрозуміти, як вони змінилися. Це буде непрямий тест на прибуток, але він набагато корисніший для розуміння того, як ранжування може змінюватися, ніж традиційний AB тест.

Завжди залишатися на слуху

Потрібно допомагати зробити покупку тим клієнтам, які потрапили на ваш веб-сайт через органічну видачу. Використовуйте прийоми повторного маркетингу для нагадування клієнтам про відкладені ними раніше покупки, наприклад, показуючи їм відповідну рекламу під час пошуку схожих товарів.

Наприклад: якщо відвідувачка шукає розкладну валізу і додає покупки до свого кошика на сайті, необхідно за допомогою реклами Google нагадати про її плани і, можливо, навіть зробити знижку при її поверненні для здійснення покупки.

Отримати видимість на важких рекламних сторінках

Для відвідувачів з високими намірами купівлі Google додає у верхню частину сторінки видачі до чотирьох рекламних результатів плюс список рекламних продуктів – купівельну решітку, що показує продукти з різних магазинів, і ще рекламу в нижній частині сторінки.

Результати органічної видачі можуть бути стиснуті на перший погляд повністю. Відновлюйте видимість за допомогою платного пошуку, але не відмовляйтеся від ранжування. Дослідження показують, що сайти ймовірніше отримують кліки, якщо вони ранжуються як у платних, так і натуральних версіях результатів.

Високорейтингові інформаційні джерела

В органічні результати для інформаційних запитів сайтам електронної торгівлі може бути найважче потрапити при видачі. Пропонуючи рекламу у таких запитах, можна підвищити видимість. Наприклад, запит «комп’ютер для коледжу» видасть результати переважно з журналів та інших інформаційних джерел. Сайт електронної торгівлі міг би запропонувати рекламу для такого запиту, потрапляючи у сферу інтересу купівлі-продажу.

Показник продуктивності ключових слів

Кілька років тому Google видалив видимість ключових слів зі специфічних URL-адрес при натуральному пошуку, коли він переключив усі запити на безпечний протокол. Тому ви бачите «не представленими» в аналітичних звітах найвживаніші ключові слова.

Завдяки доступу до AdWords можна відновити втрачені дані та проаналізувати їх з відповідними платними пошуковими даними, включаючи Quality Score, для розкриття можливостей платного та органічного трафіку.