Ключовим і значущим елементом просування сайтів у пошукових системах вважається грамотна SEO оптимізація тексту під пошукові запити.
Для того, щоб сайту опинитися в топі, оптимізація тексту під пошуковий запит має бути виконана ідеально.
Успішність сайту в його просуванні залежить від статей. І для того, щоб потрібна інформація була знайдена та прочитана одного додавання їх на сайті замало.
Якісне наповнення сайту (Копірайтинг) впливає на його рейтинг, знижує вагу сторінки та збільшує пошуковий трафік. Перед тим, як матеріал буде опублікований, його варто відредагувати якимось способом. Або інакше кажучи зробити Seo оптимізацію текстів під пошукові запити.
Завдяки цим запитам сайт виявиться в топових лідерах, що істотно впливає на кількість відвідувачів. Звідси випливає, що наповненість сайту впливає на його рейтинг, тому таке велике значення надається оптимізації тексту саме під пошукові запити користувачів.
УНІКАЛЬНИЙ КОНТЕНТ ДЛЯ САЙТУ
Важливу роль при просуванні сайтів відіграє унікальний контент і, відповідно, сама оптимізація тексту під пошуковий запит. Якщо ви добре вмієте писати тексти, то можете прогодувати себе повністю і стати професійним копірайтером. Навіть найкраща оптимізація не допоможе вивести сайт у лідери, якщо наповнення сторінок низьке за якістю та не користується попитом у відвідувачів сайту. Таким чином, контент та оптимізація перебувають у тісному взаємозв’язку.
Пошукові системи віддають перевагу текстам, які:
-
Корисні.
-
Пізнавальні.
-
Унікальні.
-
Дають вичерпну інформацію на запитання.
-
Оптимізовано.
ТЕКСТОВИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ САЙТУ
Найпоширенішим видом контенту є стаття. Тому докладно зупинимося у тому, як її оптимізувати під пошукові запити. Написання якісного статейного матеріалу не вважається простим та легким завданням. Для цього необхідні навички, грамотність та володіння інформацією, яку планується розкрити у тексті.
Стаття створюється за дотримання таких правил:
Вибір теми. Вона має бути популярна, цікава та затребувана. Весь матеріал, що публікується в інтернеті, розрахований на людей, які шукають відповіді на запитання. І від подання інформації залежить популярність та відвідуваність сайту. Статті можна писати самостійно, витративши у своїй час чи придбати текстових біржах.
Ключові слова. Приступаючи до написання статті, орієнтуються під ключові запити, які використовуються в тексті необхідної кількості. Ключові слова – це зміст та ядро сторінки та те, що шукають пошукові системи. Важливо не перестаратися з їх додаванням у матеріал, що публікується. Достатньо не більше 3 ключових запитів.
СТАТТЯ
У період написання текстів потрібне застосування заздалегідь вибраних ключових слів. При цьому велике їхнє зосередження має бути на початку публікації. Коли щільність ключових слів переважає, пошукові системи вважають сайт заспамленним і не виведуть його на перші позиції.
Для перевірки щільності використовуються спеціальні послуги. Особлива увага приділяється письменності поданого матеріалу.
Наявність помилок впливає на сортування сторінок, яке використовують Яндекс та Google. Правильне виділення абзаців також важливе для оптимізації. Стаття має добре читатись, мати марковані списки. І в ній виключена тавтологія, тобто повторення тих самих фраз.
НАЗВА СТАТТІ
Заголовок текстового матеріалу безпосередньо і опосередковано впливає оптимізацію статті. Тому так важливо придумати цікаву назву, здатну залучити та зацікавити гостей сторінки.
УНІКАЛЬНІСТЬ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ ТЕКСТІВ
Перед тим, як стаття розміщується на сайті, необхідно перевірити унікальність матеріалу. Оптимальним є показник 95 – 100%. Але пошукові системи добре індексують сторінки з нижчою унікальністю. Тому краще не публікувати статті зі сторонніх сайтів, де можливо викладені матеріали, що не відповідають вимогам пошукових систем. Неунікальні сторінки не проходять у пошукові системи, залишаються незатребуваними і видаляються з індексу.
МЕТА ТЕГИ
Оптимізація тексту під пошуковий запит немислима без мета тегів, а грамотне їхнє заповнення сприяє просуванню. Теги повинні бути присутніми на кожній сторінці сайту, особливо у статтях. Важливим тегом є заголовок сторінки. Його відмінність від назви статті полягає в тому, що він призначений в основному для пошукових систем. Тому він зазвичай короткий, має ключові слова та характеризує тему матеріалу.
Значну роль відіграє зовнішній вигляд тексту. Красиво оформлена сторінка ресурсу, незалежно від того, яке питання в ній розкривається, викликає у гостей сайту позитивне враження.
Коли текстовий матеріал подається презентабельно, а зміст відповідає очікуванням читачів, то аудиторія швидко формується у постійних відвідувачів. А це сприяє збільшенню продажів та вдосконаленню бізнесу.