У цій статті ви дізнаєтеся, що таке оптимізація зображень для сайту, навіщо вона потрібна і як її зробити самостійно.
Ні для кого не секрет, що візуальні інсталяції потрібні для залучення онлайн-аудиторії.
Чи це зображення, інфографіка, відео або будь-який інший вид оптичної розваги, людям це не набридає.
Зображення настільки захоплюючі головним чином тому, що люди від природи є візуальними істотами і 90% інформації, яку ми опрацьовуємо, надходить через зорове сприйняття. З тієї ж причини люди здатні обробляти візуальний ряд швидше, ніж сам текст по собі.
ЯК ОПТИМІЗУВАТИ ЗОБРАЖЕННЯ ДЛЯ САЙТУ
Коли зображення включені в статті сайту, соціальні оновлення або навіть надіслані другу в тексті, це відразу робить більш привабливою інформацію, що передається. Якщо йдеться про маркетинг і зв’язок з аудиторією через Інтернет, візуальні ефекти потрібні для того, щоб привернути увагу і виділитися серед інших відволікаючих факторів, які змагаються за інтерес користувачів. Не так важливо, чи самостійно ви робите знімки або ж знаходите на одному з безлічі сайтів з фотографіями в Інтернеті, вони потрібні для того, щоб підтримувати інтерес людей і покращувати показники SEO, якщо зображення правильно оптимізовані під пошукові системи.
Тут задіяні пошукові системи, які можуть бачити зображення безпосередньо, проте вони їх реєструють і враховують. Картинки можуть бути істотною перевагою при належному використанні, оскільки вони забезпечують подальший контекст і допомагають зайняти вищі позиції на сторінках пошукових систем завдяки ключовим словам, за допомогою яких вони оптимізовані. Більше того, вони можуть спонукати читачів ознайомитися з інформацією, що надається, або зануритися в читання матеріалу.
Проблема полягає в тому, що багато хто не знає, як отримати користь з цього. 78% проблем SEO пов’язані з оптимізацією зображення. Це дуже тривожний сигнал, який свідчить, що слід продовжити дослідження цього питання.
Якщо ви хочете знайти вирішення цієї проблеми і допомогти сайту вийти до перших на сторінках пошукових сайтів, прийміть до уваги наступні шість методів оптимізації.
ЯК НАЗВАТИ ЗОБРАЖЕННЯ ДЛЯ ПОШУКОВОЇ СИСТЕМИ
Ось із чого починається оптимізація зображень для сайту. Ім’я файлу забезпечує пошуковій системі Google і Яндекс більшу частину інформації про те, що являє собою це зображення, так що переконайтеся в точному описі картинки з використанням ключових слів, за допомогою яких ви прагнете просунути сайт. Найкраще підбирати ключові слова, найближчі до початкового імені файлу настільки, наскільки це можливо. Наприклад, якщо на картинці, яку ви використовуєте, зображений папуга на масивному дереві, слід дати назву на кшталт «папуга-дерево-великий.jpg». Оскільки «папуга» – те слово, яке я намагаюся просунути, саме воно має стояти першим. Коли ім’я файлу створено, можна переходити до alt-тексту та заголовка.
ТЕКСТ, ЯКИЙ ДАЄ КОНТЕКСТ
У всіх траплялося, що при переході на сторінку, де має бути зображення, з’ясовувалося, що воно не завантажується. Залежно від того, що вплинуло на збій, чи була причина в сайті або в іншому, ця ситуація іноді може викликати проблеми.
Щоб уникнути подібного на вашому сайті, важливо додати alt-текст із ключовими словами, які допоможуть у просуванні. Ви зможете забезпечити збереження інформації та функціональність сайту.
Крім alt-тексту, слід також використовувати текст заголовка в зображенні. Це поле призначене для менш актуальної інформації, як настрій показаного графічного об’єкта. Використання цих тегів повністю лише покращить ваші показники SEO.
ЗМЕНШЕННЯ ФАЙЛУ ДО ПОТРІБНИХ МАСШТАБІВ
Всім відомо, що швидкість є одним із важливих факторів, що впливають на місце сайту у рейтингу Гугла. Кількість відвідувань, особливо з мобільних телефонів, впливає на механізм взаємодії з користувачем, отже, і місце на сторінці пошукового сайту. Коли ви додаєте картинки на сайт, блог або ще кудись, неодмінно зменшіть розмір до необхідного масштабу, який вам потрібен. Якщо ви розмістите велике зображення і лише відобразите його як маленьке, це може призвести до завантаження сторінки. Якщо ви хочете, щоб люди могли переглядати великі зображення у збільшеному масштабі, забезпечте опцію відкриття більшого графічного зображення у спливаючому чи новому вікні.
Однак враховуйте, що зміна розміру зображення зовсім не означає, що отриманий розмір файлу неодмінно підійде.
ВИБІР ВІДПОВІДНОГО ФОРМАТУ ЗОБРАЖЕННЯ
Упродовж оптимізації сторінки та прискорення її завантаження ви захочете відрегулювати прикріплені зображення, зменшивши розмір файлу настільки, наскільки це можливо. Цього можна досягти, вилучивши дані EXIF або використовуючи SEO-інструменти, такі як ImageOptim, JPEGMini та багато інших.
Також дуже важливо для кожного сценарію завантажувати файли коректного типу. Пам’ятайте, що:
-
JPEG — найкращий формат для сфери електронної торгівлі, оскільки забезпечує чудову якість і невеликий розмір файлу.
-
GIF найкраще використовувати для іконок та мініатюрних зображень.
-
PNG бездоганно підходить для декоративного використання і має дуже маленький розмір.
Виберіть найбільш підходящий тип файлу для досягнення конкретної мети, щоб прискорити завантаження вашого сайту та покращити якість взаємодії з користувачем.
XML-КАРТКИ ЗОБРАЖЕНЬ
Люди часто цікавляться картами зображень, але Google дає дуже зрозуміле пояснення цього питання: «Щоб надати для Гугла інформацію про зображення на вашому сайті, знадобиться додавання спеціальних тегів зображень на карті сайту. Ви також можете використовувати окрему карту для списку зображень або додати інформацію до наявної карти. Використовуйте той метод, який найкраще працює!».
Додавання ваших зображень до карти XML допоможе пошуковому сайту індексувати картинки та покращити якість SEO-оптимізації.
Оптимізація зображень на сайті, як і будь-який інший метод – просто великий шматочок пазла SEO. Не варто відмовлятися від свого проекту, якщо не вдалося сфокусуватись на цьому. Можливо, знадобиться трохи більше часу, але надалі це дасть істотні переваги.
На цьому все, сподіваюся, що моя стаття «Оптимізація зображень для сайту» була для вас корисна!