Поговоримо про нестандартні методи пошукової оптимізації та SEO-просування загалом, які допоможуть залучити нових потенційних клієнтів на ваш веб-сайт.
Нестандартне SEO, але ефективне
Перший спосіб SEO просування сайту
Полягає у розширенні структури майданчика за допомогою аналізу пошукових операцій, що виконуються користувачами. Тактика підходить для віртуальних торгових майданчиків та сайтів з великою кількістю рубрик.
Вихідні дані: у нас є сотні та тисячі пошукових запитів, під які потрібно сформувати цільові web-розділи з урахуванням певної релевантної структурної категорії. Йдеться про ваш внутрішній резерв або відомості, отримані в результаті роботи з Google Analytics. Кожен підібраний запит може бути використаний при СЕО оптимізації сторінки, що наповнена релевантним інформаційним SEO контентом .
Примітка: на цьому етапі слід використовувати виключно запити користувачів із пошуку (роз’яснення: вони фактично демонструють потребу аудиторії у тому чи іншому товарі, послузі, інформаційному продукті).
Вибираємо запити, після чого виконуємо такі дії:
- здійснюємо типове очищення (усуваємо дублі, технічні помилки, інформаційне сміття);
- виділяємо та зберігаємо так звані сленг-запити (вони сприяють залученню додаткового трафіку);
- працюємо з відмінковими закінченнями та граматичними параметрами (систематизуємо пошуково-ідентифікаційний матеріал).
- В автоматичному режимі реалізуємо обробку всіх цільових запитів користувача, потім заточуємо під них сторінки web-ресурсу. Фінальна стадія – релевантне сортування запитів з урахуванням наявних на майданчику категорій.
Оптимізація технічних робочих аспектів передбачає:
- освоєння панелі адміністратора з метою модерування запитів (справа в тому, що будь-який автоматизований інструмент може спровокувати виникнення помилок, які ви повинні обов’язково виправити; також до адмін-панелі слід додати допоміжний аналітичний інструментарій: кількість пошукових запитів, число показів тощо). );
- неухильне слідування заздалегідь спланованому чек-листу (створення ЧПК, заповнення тегів релевантними даними, настроювання індексування, формування картки ресурсу, виконання грамотної внутрішньої перелінковки тощо).
Перевага методу: збільшення кількості посадкових web-сторінок, що функціонують на основі низькочастотних запитів (у рамках найкращого розкладу вам вдасться повністю охопити вибрану нішу споживання).
Другий спосіб SEO просування сайту
Другий спосіб нестандартного SEO полягає у розробці алгоритму позначення тегами (тегування) ключових розділів сайту. Стартова база – семантика. Особливості, рекомендації та алгоритм дій:
- у тегах розміщуємо все те, що не можна віднести до стандартних структурних груп;
- процес створення тегів має бути на 100% автоматизованим;
- суть методу полягає у розробці скрипту, який в автономному режимі формує, розсортує та видаляє теги з web-сторінок з урахуванням реалізації аналогічних дій у межах адмін-панелі;
- Розміщення нового контент-наповнення пов’язане з підбором релевантних тегів вищезгаданим скриптом.
Результат: збільшення обсягу посадкових сторінок під низькочастотники.
Третій спосіб SEO просування сайту
Цей спосіб спрямовано виправлення недоліків у тегах. Акцентуємо увагу на тому, що всі створені теги та розділи, що забезпечують реалізацію процесів пошуку користувача, не повинні мати у своєму розпорядженні будь-які помилки. Для цього всі формулювання запитів (як правильні, так і некоректно прописувані аудиторією з граматичної точки зору) повинні перенаправляти користувачів на ту саму веб-сторінку.
Приклад: У вас є група запитів, що включає наступні комбінації символів: » seo-просування «, » ceo-просування «, » seo просування » і т.д. Для кожного запиту (спочатку) була розроблена окрема сторінка. Вам же потрібно зробити так, щоб усі їхні форми вели на один розділ із правильно написаним запитом (у нашому випадку йдеться про варіант «SEO просування»).
Рішення: створення налагодженого механізму, що зумовлює проставлення редиректів зі сторінок із неправильно прописаними ключами на блок web-майданчика, в межах якого розміщена правильна пошукова конструкція.
Порада: орієнтуйтеся при цьому на англійську та російську мови, оскільки більшість запитів вводиться саме за їх допомогою.
Результат: за підсумком цільовий інформаційний блок повністю відповідатиме коректному варіанту запиту, що дозволить звільнити пошукову видачу від сміття.
Четвертий спосіб SEO просування сайту
Цей спосіб SEO спрямовано створення інформаційної бази знань. Цей метод ґрунтується на регулярному веденні (заповненні) тематичного блогу. Публікація актуального інформаційного продукту сприятиме підвищенню кваліфікації робочої групи, в обов’язки якої входить просування торгових пропозицій статтями, лайфхаками, практичними посібниками.
Правило просте: що вища якість контенту ознайомлювально-роз’яснювального характеру, то більше вписувалося різноцільового трафіку (потенційних покупців/клієнтів, партнерів, інвесторів) отримає ваш основний сайт.
П’ятий спосіб SEO просування сайту
На цьому етапі SEO розкрутки відбувається демонстрування спецпропозицій у товарному кошику (порожній або заповненої попередньо оформленими замовленнями). Блок «Кошик» – це потенційно ефективний інструмент мотивуючого/підштовхувального призначення, за допомогою якого ви можете безпосередньо впливати на покупця з метою стимулювання як стартового, так і повторного продажу.
Показ релевантних потреб аудиторії пропозицій у наповненому кошику та презентація ходових товарних позицій у порожньому кошику може спричинити суттєве збільшення середнього чека.
Скористайтеся наступними SEO-лайфхаками:
- порожній кошик заповніть найбільш затребуваними товарами серед вашої цільової аудиторії (результат: підвищення ймовірності того, що клієнт, який сумнівається, все ж таки купить у вас той чи інший продукт);
- структуру кошика, в якому вже є товари, розширте за рахунок розміщення акційних пропозицій, бонусів та приємних (сезонних) знижок.
Шостий спосіб SEO просування сайту
Проведення синтаксичного аналізу (парсингу) соціальних мереж для оптимізації контент-стратегії у рамках популяризації унікальної торгової пропозиції. Рекомендації та особливості:
- своєчасно обробляйте лише свіжі цільові пости, відповідайте на них, публікуючи при цьому посилання на свій майданчик;
- заздалегідь підготуйте ряд інформаційно-продаючих релевантних пропозицій парсингу.