Метатеги для сайту

Метатеги для сайту

У цій статті Ви дізнаєтеся, що таке метатеги, як метатеги сайту впливають на його просування, які бувають метатеги і які з них є найважливішими в розкрутці інтернет проекту.

Метатеги для сайту що це таке

Метатеги для сайту є інформацією, призначеною в першу чергу для пошукових роботів, про те, що знаходиться на кожній сторінці WEB сайту. Якщо пошуковими роботами метатеги не виявляються, такий сайт ніколи не вийде в ТОП10. Це аксіома!

Як працюють метатеги на сайті

Відповідь проста: непомітно. Це найлегше пояснення, адже вони постійно перебувають «не зони видимості живих користувачів». Метатеги невидимі для людей. Використання їх полягає лише в SEO-цілях . А саме: за допомогою них ми можемо швидко передати інформацію сайту пошуковим системам . Запит чогось також лежить на їхніх плечах.

Метадані, по суті, лише мікрокомунікації між вами і вашою пошуковою системою. Термін «метатеги» також належить метаданим, однак деякі з останніх не будуть метатегами, це варто запам’ятати і не плутати.

Частина елементів носять просту і скорочену назву – теги, хоча це стосується лише атрибутів тега. Перше «знайомство» з тегами, безсумнівно, викличе труднощі та питання, які ви повинні обов’язково для себе вирішити, якщо, звичайно, хочете добре ранжуватися .

Мета теги для просування сайту

Як говорилося раніше, мета теги відносяться до метаданих. Напевно, вам цікаво: які ж із них найпопулярніші та необхідні для просування сайту? Давайте розглянемо їх усі.

Формат цих метатегів, які будуть написані нижче, однаковий. Він починається з «meta». Після цього знаходиться «name». При написанні в ній «meta description» ви отримаєте правильний формат метатегу. Звідки він з’явився? Від вашої системи, тому що вона згенерувала для вас його автоматично.

Метатег Title

Title один з найважливіших метатегів, що впливають на просування сайту в пошукових системах . Як не дивно, його формат досить простий і, як і з метатегами, система може сама згенерувати його і передати вам. Як він виглядає?

Зазвичай, поширені теги «tittle» починаються з ключових слів, назв продуктів і т. д. Кінець же їх включає назву обраного вами сайту. Вам потрібно дотримуватись певних правил при заповненні тега Title , а саме: допустимий обсяг дорівнює всього лише 60-65 знакам, також потрібно постаратися і зробити так, щоб у тезі були лише ваші унікальні ключові слова. Це дасть серйозний результат у SEO-розкрутці. Це лише деякі правила, яким вам слід дотримуватись, повний перелік я даю на своїх уроках.

Метатег Description

Метатег Description «служить» SEO-оптимізаторам . Він робить істотний внесок у розвиток, адже завдяки йому підвищується показник кліків на ваш сайт і, безпосередньо, на самому сайті. Однак до нього не належить ранжирування. Також на ньому лежить «відповідальність» зберегти короткий опис сторінки, який не повинен перевищувати 11 слів та 150 знаків.

Якщо ж виявилося більше допустимого, то контент не перебуватиме у пошукових системах. Опис має бути написано вами, метатег лише збереже його. Правильне заповнення метатегу description позитивно впливає на пошукове просування сайту, але не так сильно, як раніше.

Якщо ж ви не дуже любите писати чи не вмієте, краще нічого не робіть, адже Google «не переносить» помилки та неосмислений текст у цьому метатезі. Спробуйте звернутися за цим до спеціальних людей, які володіють мовою та досвідом її заповнення.

Метатег Keywords

Мета кeywords також не займається ранжуванням і втратив цю «здатність» у далекому 2009 році. Можливо, пошуковик Bing досі використовує такий метатег, проте він служить лише як попередження про спам.

Якщо ж сказати більш простою і зрозумілою мовою, то у разі великої кількості непотрібних ключових слів у «keywords» ви просто «вб’єте» своє ранжування як у Bing, так і в Яндексі та Google, тому не варто зловживати ключами, пишіть їх коротко і ясно. Цей метатег, швидше за все, допоможе тільки в роботі движка на сайті.

Метатег Robots

Метатег Robots «каже» іншим роботам пошуковика про можливість індексування певної сторінки або використання посилань. «index», «noindex», «follow», «nofollow» — основні атрибути даного тега.

Слід пам’ятати один момент: пошуковики завжди дотримуються посилань, тому просто безглуздо робити різні комбінації, «чаклувати» з цими атрибутами, тому що все одно з цього нічого не вийде, а ви тільки витратите свій час. Можливо лише одне: вписати їх у код можна лише тоді, коли ви хочете, щоб сторінки, вибрані вами, не індексувалися.

Метатег Noindex

Метатег noindex при неправильному використанні може призвести до того, що SEO-продуктивність ресурсу значно погіршиться. Це станеться, наприклад, при випадковому використанні тега.

До того ж Robots може зробити так, щоб описи з Yahoo і Open Directory Project не використовувалися на сайті. Це допоможе вам, якщо описи, що знаходяться в цих директоріях, давно застаріли і не принесуть користі.

Метатеги ‘Img’ та атрибути ‘Alt’

Можна здогадатися за назвою тега Img, що він відповідає за картинки, фотографії, які будуть знаходитись на вашому сайті та радувати око всім користувачам. Якщо ж розглядати цей тег з погляду SEO, то він може використовуватися для того, щоб зберегти певний текст та прикріпити його до зображення. Крім нього є інші атрибути, за допомогою яких ви маєте можливість змінювати ширину і висоту фотографії.

Атрибут, званий alt, також важливий у зображеннях SEO, хоча відносна важливість серед інших атрибутів для SEO задоволена низька. Деякі атрибути займаються короткими описами зображень на сайтах.

Вони допомагають зробити так, щоб під час пошуку картинка змогла індексуватися. «Alt» має бути на всіх картинках, фотографіях, товарах і т. д. Але не варто використовувати надмірну кількість зображень з прямим входженням ключа, за такі SEO-хитрощі сьогодні можна заробити бан від пошукових систем.

Висновок

У SEO є багато видів метаданих, це ніколи не було секретом. У цій статті наведено лише основні з них. Інші елементи дуже складні у використанні, і працювати з ними можуть небагато.

Наведемо приклад : other — метадані, які притаманні лише одній країні, де був таргетований сайт, «canonical» займаються виключенням інформації, що повторюється, пагінація допомагає роботам, «data» ідентифікує атрибути товарів та багато інших.

SEOPRO