У цій статті поговоримо про те, що таке мета тег TITLE, як він впливає на просування сайту і як правильно його заповнювати. Тож поїхали!
Як правильно заповнювати мета тег Title
На будь-якій сторінці в інтернеті є особливий тег, який називається TITLE і міститься у коді HTML. Його головне завдання – підказати пошуковій системі, яка інформація знаходиться на даній сторінці. Саме його зміст визначається пошуковим роботом як сигнал про потрібну чи непотрібну інформацію на запит користувача. А також аналіз тексту з Title та його точна відповідність інформації зі сторінки загалом впливають на релевантність сайту та його ранжування.
Всі популярні пошукові системи звертають на цей тег особливу увагу
Коли інформацію з Title бачить користувач? Відразу після того, як введе відповідний запит до пошукової системи та отримає видачу. Якщо ж він додає якийсь сайт у вибране свого браузера, то інформація з Title буде записана і туди. І ще важливий факт: інформація тега стає посиланням на сайт, адже саме посилання здатне залучити на сторінку якнайбільше якісного трафіку! Саме тому мета тег Title зобов’язаний привертати увагу користувача, змушувати його натиснути на посилання і перейти на конкретний сайт.
Дуже важливо при SEO просуванні ресурсу через пошукові системи брати до уваги рекомендований обсяг знаків для тега Title. Так, безпосередньо на практиці SEO-оптимізатори з’ясували, що основний текст із тега, який буде і посиланням на сайт, і коротким змістом сторінки, повинен займати не більше 80 знаків (цифра рахується з пробілами). І при цьому у видачу йде зазвичай та інформація, що включається в об’єм 50 знаків! Решта тексту ховається в комірці видачі під символом крапки.
Реєстри тега Title
Не менш важливі регістри тексту в Title — тобто, повинні бути і малі, і великі літери. При цьому вибір лише одного регістру – наприклад, використання лише великих літер – негативно вплине на можливість попадання в перші рядки видачі, тому що пошукові системи реагують на такі виділення тексту негативно. Та й з психологічного погляду це вихід – так склалося, що людина сприймає текст, написаний «на капсі», як крик і агресію.
Якщо ви пишете мета тег Title для бренду, який ще не відомий широкому споживачеві, не є лідером у певному ринковому сегменті та не на слуху у людей, не варто ставити назву компанії на початок тега. Це слід робити виключно в тому випадку, якщо ви на 100% впевнені, що користувач шукає бренд через пошукову систему саме за назвою. На перше місце буде розумно поставити найменування товару або послуги (тих ключових слів), яку вбиватиме користувач у рядок пошуку — саме цей текст і повинен бути основною інформацією Title.
Правила написання мета тега Title
При написанні тега Title слід орієнтуватися на певні правила, здатні збільшити релевантність вашого сайту:
- текст Title складається з максимуму (не менше 2-х) ключових слів щодо послуги або товару;
- спочатку повинен йти головний ключовик;
- перший ключовик можна прописати великими літерами, інші — ТІЛЬКИ малими;
- слід орієнтуватися на обсяг тексту для Title у 50 або 80 знаків із пробілами;
- розділові знаки в Title можна опустити.
У тих випадках, коли сайт створюється за допомогою програм, які генерують код автоматично, є сенс вручну перевірити інформацію у тезі Title. Нерідко автомат не заповнює його необхідною інформацією чи взагалі залишає його порожнім, тому текст слід запровадити самостійно.
Не забувайте, що релевантність вашої сторінки залежить від коректного заповнення Title! Тому приділіть цьому питанню особливу увагу під час проведення пошукової SEO оптимізації.