Мета тег Description як правильно заповнювати

Мета тег description як правильно заповнювати

У цій статті ми поговоримо про дуже важливий тег, що впливає на просування будь-якого сайту. Отже мета тег description як правильно заповнювати і що це взагалі таке, поїхали!

Як правильно заповнювати Мета тег Description

Опис сайту, а також інформація для сніпету в пошуковій видачі береться зі спеціального метатегу Description. У інтернеті цей тег читається як дескрипшн. Цей метатег поміщається в код вихідного сайту на початок сторінки.

Як правило, між заголовними тегами. Пошукові системи починають індексацію сайту зверху донизу. Тобто вони індексують першими саме метатеги. Тому правильне оформлення та якісні описи сайту можуть підказати пошуковим роботам, про що йдеться на сторінці.

Як приклад давайте розберемо опис інтернет-магазину, який, наприклад, продає побутову техніку. Для цього товару може бути опис праски, пилососа + ключові слова . Важливо зробити так, щоб опис цікавив відвідувача, і він хотів натиснути або зробити дію на сторінці.

Також воно має бути корисним для пошукових роботів. Якщо уважно подивитися на сторінку пошукової видачі, можна побачити, що кожна позиція ділиться на три частини. Це заголовок, опис та посилання. Статистика каже, що кликають користувачі охоче лише за тими позиціями, де опис виглядає цікавим.

І неважливо, де в пошуковій видачі знаходиться сайт. Мовою SEO-оптимізаторів та пошукових систем це називається сніппет. Він часто формується саме із тегу дескрипшн. Але тут потрібно віддати належне і сказати, що пошукові системи останнім часом самі формують сніппет із контенту після індексації сторінки. Автоматично пошукові системи просто видають перший абзац або будь-який інший фрагмент тексту.

Ще недавно пошукові системи виводили сайт в топ 10 , якщо щільно вписувати ключові слова. Оскільки по суті працював один алгоритм, це використання ключових слів. У кого більше той та перший. Сьогодні опис сайту практично ніякої ролі при ранжируванні сайту не грає.

Але при цьому пошукові роботи дуже уважно стежать за їх вмістом. Чи немає переспаму, переоптимізації, чорних методів просування . На ранжування не впливає, а може покарати. Тут слід бути дуже обережним. Тому вірним рішенням буде створювати описи, щоб зацікавити користувача, а чи не пошукового робота.

Зрозуміло, що пошуковим роботам також треба допомагати. Але сьогодні пошукові системи дуже уважно стежать за всім. Наприклад, вони вважають, скільки ваш сайт був показаний у пошуковій видачі, і скільки на нього перейшли. Як правило, якщо опис сайту складено неписьменно з точки зору маркетингу , то люди ваш сайт ігноруватимуть. Помітивши це, пошукова система вважатиме ваш сайт нецікавим для користувача та викине вас із топу пошукової видачі.

Що потрібно знати під час створення Description

Скласти опис сайту потрібно ще вміти. Оскільки пошукові системи здатні вивести лише 150 символів. Саме в ці 150 символів потрібно вкласти інформацію так, щоб зацікавити користувача. Звичайно, можна писати і більше 150 символів, але пошукова система все одно обріже додаткові знаки.

  • В описі сайту повинні бути ключові слова (точні входження), при цьому дуже хороший ефект виходить, якщо ці слова ще і в тезі title .
  • Не можна дурити користувача. мета Тег description має максимально розкривати зміст того, про що розміщена інформація на цій сторінці.
  • Не можна спамити ключовими словами, писати потрібно для користувачів, а не пошукових роботів. Опис сайту не повинен бути просто перерахуванням фраз.

Якщо все зробити правильно і виконати грамотну SEO-оптимізацію статті, то користувачі охоче клацатимуть на ваш сайт, а Google добре його ранжируватиме. Якщо ви не обдурили користувача і написали як є насправді, користувач залишиться на вашому сайті. А це означає, що він не піде протягом 2-3 секунд. Показники відмов скорочуватимуться, а пошукова система вважатиме ваш сайт якісним, тому що люди затримуються там, значить знайшли, що шукали.

І ще, не можна копіювати опис сайту на всі сторінки, змінюючи кілька слів. Наприклад, праска на пилосос. Для кожної сторінки Description має бути унікальний і свій.

Нехтування цією умовою може плачевно закінчитися для популярності сайту.

SEOPRO