LSI тексти

LSI або SEO що краще

Мова в матеріалі піде про те як писати LSI тексти , про тренди, підходи, інструменти та застосування LSI-текстів в цілому.

LSI тексти що це

LSI у колах SEO оптимізаторів та копірайтерів обговорюється вже не один рік. Багато хто вважає «живі» LSI тексти черговим трендом, який активно просувається популістами. Інші впевнені в тому, що LSI тексти – це майбутнє інформаційних контент-проектів. Якщо брати до уваги останні оновлення пошукових алгоритмів, можна стверджувати наступне: LSI-наповнення – один з ключових факторів ранжування сайтів.

Кому насамперед варто освоїти LSI-копірайтинг?

  1. Тим, хто займається просуванням веб-ресурсів.
  2. Тим, хто планує розробити власний web-проект із метою залучення нових клієнтів.
  3. Копірайтерам, рерайтерам.

Отже, необхідно знати про LSI тексти:

LSI тексти – це розміщення статті тематичних словесних конструкцій, релевантних тому чи іншому пошуковому запиту. Альтернативне визначення: LSI просування – це використання у текстовому контенті всіх слів, фраз, формирующих/визначающих конкретну тему.

Наприклад, якщо ви пишете статтю про SEO просування сайтів , то в ній обов’язково повинні бути такі словосполучення, як «SEO-просування», «пошукові системи», « лінкбілдинг », «оптимізація», «видача» і т.д. не потрібно 10-20 разів дублювати один ключ, під який заточується матеріал. 2-3 входжень буде достатньо.

Також зазначимо, що LSI тексти – це не лише об’ємні інфопродукти, лонгріди, а й будь-які статті, які надають максимально корисні, практичні відомості у рамках вирішення того чи іншого питання.

Примітка: сьогодні оптимізатори мають на увазі під LSI-контентом правильно оформлену, структуровану, компетентну та аналітичну точку зору.

Для чого це потрібно? Відповідь очевидна: якісний LSI текст допоможе зрозуміти не лише пошуковим роботам, а й цільовій аудиторії ідею, а також цінність, закладену в інформаційному супроводі сайту.

LSI або SEO що краще

На мою думку, LSI набагато краще ніж SEO. Постараюся пояснити чому:

  1. LSI тексти сприяють покращенню ранжування web-проекту у пошуку. Насамперед це стосується сторінок, заточених під довгі конкурентні запити.
  2. «Живий» контент — це своєрідний «імунітет» від пошукових фільтрів. Статті, що пишуться з урахуванням актуальних намірів користувача, рідше підпадають під санкції пошукових систем, які накладаються в процесі боротьби зі спамом.
  3. Завдяки текстам LSI можливе значне розширення семантичного ядра. Йдеться про автономне залучення цільового трафіку за допоміжними тематичними словами, термінами, які ви вживаєте при написанні LSI-статті.
  4. Перелік додаткових переваг:
  • збільшення числа позитивних соціальних сигналів;
  • зростання природної посилальної маси;
  • підвищення якості поведінкових факторів;
  • підвищення позицій сайту у пошуковій видачі.

Як писати LSI тексти

Базовий принцип створення LSI текстів схожий з підходом до побудови високоякісного інформативного тексту, що продає , адже в обох випадках автор повинен:

  • досконально вивчити тему (для цього йому знадобляться щонайменше 3-4 інформаційні джерела, 2-3 інтерв’ю з експертами, лідерами думок, власні напрацювання), виділити ключові тези, скласти на їх основі попередній план;
  • сформувати список основних та допоміжних ключових слів;
  • написати статтю довжиною 5000-7000 символів (2000-3000 символів, як правило, недостатньо для повного висвітлення теми);
  • домогтися необхідного відсотка унікальності (від 95% і від), не забуваючи при цьому про показник читабельності;
  • виконати фінальне коригування матеріалу перед його здаванням замовнику/публікацією на сайті.

Рекомендації для замовників:

  • співпрацюйте з тими авторами, які мають досвід написання вузькотематичних статей і можуть запропонувати вам власне трактування найважливіших практичних нюансів;
  • не захламляйте технічне завдання великою кількістю ключів (пояснимо: у цій ситуації копірайтер буде концентруватися на коректному їх розміщенні, а не на якості тексту, його смисловому навантаженні, цінності; альтернатива: здійснюйте перевірку на базі LSI-інструментарію після того, як виконавець сформував текстове ядро) супроводу (зрозуміло, цей варіант підійде виключно для роботи з авторами, з якими ви співпрацюєте не перший рік);
  • не просіть виконавців лити інформаційну воду тільки для того, щоб стаття вийшла об’ємною (такий контент не є лонгрідом; оптимальним рішенням буде розширення структури матеріалу за допомогою додавання інформаційних розділів, що належать до теми).

LSI-тексти параметри та характеристики

Секрет успішного LSI-копірайтингу полягає в наступному: текст має бути написаний так, щоб його зміг зрозуміти абсолютно необізнаний у тій чи іншій тематиці читач. Отже, «живий» контент має:

  • складатися з коротких, простих пропозицій (рекомендується уникати застосування складних дієпричетних оборотів);
  • вміщувати як лаконічні фрази, і об’ємні пропозиції (якщо вони є потреба);
  • розбиватися на логічно закінчені абзаци;
  • містити повне викладення цільового призначення інфопродукту;
  • розбавлятися графічним наповненням (ілюстраціями, інфографікою);
  • об’єднувати як теоретичні основи, і практику.

Додаткові параметри:

  • відсутність орфографічних та пунктуаційних помилок;
  • експертна подача інформації, авторський стиль оповіді;
  • наявність теоретичної вибірки (посилань на сторонні тематичні статті);
  • приведення порівнянь, і навіть результатів практичних досліджень.

Правила підготовки LSI-ядра

Рекомендації:

  • не варто обмежуватися лише підказками пошукових систем чи підсвічуваннями: фіксуйте та обробляйте чужі ідеї, аналізуйте тему в рамках виявлення високочастотних словесних оборотів;
  • переглядайте запити ніші в Keywordstool або Yandex.Wordstat;
  • вивчайте топові web-майданчики, сніпети;
  • аналізуйте ресурси конкурентів, тематичні спільноти у соціальних мережах, форуми, відеоканали на YouTube тощо;
  • вивчайте статистику у межах контекстної рекламної кампанії.
SEOPRO