Мова в матеріалі піде про те як писати LSI тексти , про тренди, підходи, інструменти та застосування LSI-текстів в цілому.
LSI тексти що це
LSI у колах SEO оптимізаторів та копірайтерів обговорюється вже не один рік. Багато хто вважає «живі» LSI тексти черговим трендом, який активно просувається популістами. Інші впевнені в тому, що LSI тексти – це майбутнє інформаційних контент-проектів. Якщо брати до уваги останні оновлення пошукових алгоритмів, можна стверджувати наступне: LSI-наповнення – один з ключових факторів ранжування сайтів.
Кому насамперед варто освоїти LSI-копірайтинг?
- Тим, хто займається просуванням веб-ресурсів.
- Тим, хто планує розробити власний web-проект із метою залучення нових клієнтів.
- Копірайтерам, рерайтерам.
Отже, необхідно знати про LSI тексти:
LSI тексти – це розміщення статті тематичних словесних конструкцій, релевантних тому чи іншому пошуковому запиту. Альтернативне визначення: LSI просування – це використання у текстовому контенті всіх слів, фраз, формирующих/визначающих конкретну тему.
Наприклад, якщо ви пишете статтю про SEO просування сайтів , то в ній обов’язково повинні бути такі словосполучення, як «SEO-просування», «пошукові системи», « лінкбілдинг », «оптимізація», «видача» і т.д. не потрібно 10-20 разів дублювати один ключ, під який заточується матеріал. 2-3 входжень буде достатньо.
Також зазначимо, що LSI тексти – це не лише об’ємні інфопродукти, лонгріди, а й будь-які статті, які надають максимально корисні, практичні відомості у рамках вирішення того чи іншого питання.
Примітка: сьогодні оптимізатори мають на увазі під LSI-контентом правильно оформлену, структуровану, компетентну та аналітичну точку зору.
Для чого це потрібно? Відповідь очевидна: якісний LSI текст допоможе зрозуміти не лише пошуковим роботам, а й цільовій аудиторії ідею, а також цінність, закладену в інформаційному супроводі сайту.
LSI або SEO що краще
На мою думку, LSI набагато краще ніж SEO. Постараюся пояснити чому:
- LSI тексти сприяють покращенню ранжування web-проекту у пошуку. Насамперед це стосується сторінок, заточених під довгі конкурентні запити.
- «Живий» контент — це своєрідний «імунітет» від пошукових фільтрів. Статті, що пишуться з урахуванням актуальних намірів користувача, рідше підпадають під санкції пошукових систем, які накладаються в процесі боротьби зі спамом.
- Завдяки текстам LSI можливе значне розширення семантичного ядра. Йдеться про автономне залучення цільового трафіку за допоміжними тематичними словами, термінами, які ви вживаєте при написанні LSI-статті.
- Перелік додаткових переваг:
- збільшення числа позитивних соціальних сигналів;
- зростання природної посилальної маси;
- підвищення якості поведінкових факторів;
- підвищення позицій сайту у пошуковій видачі.
Як писати LSI тексти
Базовий принцип створення LSI текстів схожий з підходом до побудови високоякісного інформативного тексту, що продає , адже в обох випадках автор повинен:
- досконально вивчити тему (для цього йому знадобляться щонайменше 3-4 інформаційні джерела, 2-3 інтерв’ю з експертами, лідерами думок, власні напрацювання), виділити ключові тези, скласти на їх основі попередній план;
- сформувати список основних та допоміжних ключових слів;
- написати статтю довжиною 5000-7000 символів (2000-3000 символів, як правило, недостатньо для повного висвітлення теми);
- домогтися необхідного відсотка унікальності (від 95% і від), не забуваючи при цьому про показник читабельності;
- виконати фінальне коригування матеріалу перед його здаванням замовнику/публікацією на сайті.
Рекомендації для замовників:
- співпрацюйте з тими авторами, які мають досвід написання вузькотематичних статей і можуть запропонувати вам власне трактування найважливіших практичних нюансів;
- не захламляйте технічне завдання великою кількістю ключів (пояснимо: у цій ситуації копірайтер буде концентруватися на коректному їх розміщенні, а не на якості тексту, його смисловому навантаженні, цінності; альтернатива: здійснюйте перевірку на базі LSI-інструментарію після того, як виконавець сформував текстове ядро) супроводу (зрозуміло, цей варіант підійде виключно для роботи з авторами, з якими ви співпрацюєте не перший рік);
- не просіть виконавців лити інформаційну воду тільки для того, щоб стаття вийшла об’ємною (такий контент не є лонгрідом; оптимальним рішенням буде розширення структури матеріалу за допомогою додавання інформаційних розділів, що належать до теми).
LSI-тексти параметри та характеристики
Секрет успішного LSI-копірайтингу полягає в наступному: текст має бути написаний так, щоб його зміг зрозуміти абсолютно необізнаний у тій чи іншій тематиці читач. Отже, «живий» контент має:
- складатися з коротких, простих пропозицій (рекомендується уникати застосування складних дієпричетних оборотів);
- вміщувати як лаконічні фрази, і об’ємні пропозиції (якщо вони є потреба);
- розбиватися на логічно закінчені абзаци;
- містити повне викладення цільового призначення інфопродукту;
- розбавлятися графічним наповненням (ілюстраціями, інфографікою);
- об’єднувати як теоретичні основи, і практику.
Додаткові параметри:
- відсутність орфографічних та пунктуаційних помилок;
- експертна подача інформації, авторський стиль оповіді;
- наявність теоретичної вибірки (посилань на сторонні тематичні статті);
- приведення порівнянь, і навіть результатів практичних досліджень.
Правила підготовки LSI-ядра
Рекомендації:
- не варто обмежуватися лише підказками пошукових систем чи підсвічуваннями: фіксуйте та обробляйте чужі ідеї, аналізуйте тему в рамках виявлення високочастотних словесних оборотів;
- переглядайте запити ніші в Keywordstool або Yandex.Wordstat;
- вивчайте топові web-майданчики, сніпети;
- аналізуйте ресурси конкурентів, тематичні спільноти у соціальних мережах, форуми, відеоканали на YouTube тощо;
- вивчайте статистику у межах контекстної рекламної кампанії.