SEOPRO

Лідогенерація для інтернет магазинів

Для того щоб інтернет-магазин успішно існував, необхідні продажі, а для цього потрібно залучити якнайбільше відвідувачів на сайт. Лідогенерація для інтернет магазинів є запорукою процвітання комерційного сайту. Що це таке та як вона впливає на просування, поговоримо у цій статті.

Лідогенерація що це таке

Лідогенерація є важливим інструментом, який дозволяє зацікавити відвідувачів сайтом інтернет-магазину та товарами, представленими в каталозі.

Лідом називають можливого клієнта, який виявив інтерес до продукції сайту.

Існують різні методи лідогенерації для інтернет ресурсів, розглянемо деякі з них:

  1. Генерація лідів за допомогою соціальних мереж. Цей метод вважається дуже ефективним, оскільки у соціальних мережах проводять час різні групи населення. Потрібно створити групу в соціальних мережах та наповнити її вмістом про товар інтернет-магазину. Для набору лайків та ріпостів можна влаштовувати різноманітні конкурси. Не варто забувати, що адреса та назва групи мають відповідати тематиці сайту.
  2. Достатньо затребуваним методом лідогенерації вважається метод розсилок. Розсилати листи можна на електронну пошту або розсилати в соціальних мережах, а також за допомогою смс-повідомлень або листівок. Текст розсилки повинен мати посилання на ресурс та привабливий заголовок, який відображає пропозицію інтернет-магазину.
  3. Проведення різноманітних заходів, участь у виставках. Щоб цей метод приніс користь, слід ретельно підготуватися. Необхідно зібрати інформацію про запрошених людей, скласти список тем, які обговорюватимуться. А також варто зробити стенд, на якому буде ваша пропозиція. Бажано незадовго до заходу розіслати можливим клієнтам інформацію про товари магазину.
  4. Існує такий метод генерації лідів, як контекстна реклама. Цей метод дозволить залучати людей, які дійсно хочуть придбати таку продукцію. Однак потрібно знати, що текст реклами повинен відповідати найпоширенішим запитам користувачів інтернету.
  5. Використовується також спосіб телефонних дзвінків. Такий метод не є ефективним і може злякати можливих покупців. Щоб цей метод приніс бажані результати, слід під час розмови дізнатися про потреби покупця і ненав’язливо переконати можливого клієнта у цьому, що ваш продукт необхідний.

Лідогенерація з оплатою за результат

Існує схема роботи лідогенерації, вона складається з таких елементів:

  • Оффер (пропозиція, що підштовхує користувача залишити інформацію про свої дані);
  • Заклик до дії (якийсь елемент, який підштовхне користувача перейти на сторінку інтернет-магазину);
  • Цільова сторінка (її завдання переконати користувача отримати оффер);
  • Лід-форма (є невеликою анкету для збору інформації про клієнта).