Комерційні фактори ранжування сайту

kommercheskie faktory ranzhirovaniya sajta foto

Існують різні фактори ранжирування в Google, але якщо мова заходить про комерційні WEB проекти, такі як інтернет-магазини, то на перше місце стають саме комерційні фактори.

Що таке комерційні фактори ранжирування

Комерційні фактори ранжирування — це сукупність особливостей сайту, що продають, які впливають на те, чи придбає користувач товар чи послугу на сайті чи ні.

При комерційному ранжируванні пошукові алгоритми повинні знайти не найрелевантнішу відповідь на запит користувача, а фірму, яка з більшою ймовірністю надасть цьому користувачеві дійсно якісну комерційну послугу.

У зв’язку з цим, пошуковій системі потрібно використовувати зовсім інші методи оцінки сайтів, які за непрямими ознаками можуть повідомити їй, що сайт або інтернет-магазин дійсно заслуговує на розміщення в ТОП3 видачі Google.

Важливість комерційних факторів

Більшість SEO оптимізаторів при SEO просуванні інтернет-магазинів основний акцент роблять на унікальності текстів і якості маси посилань, але ці параметри не представляють для користувачів ніякої істотної користі. Відповідно на поліпшення комерційних факторів в Яндексі вони не мають великого впливу.

Які фактори важливі для користувача

Довіра до компанії. Як правило, підвищену довіру надають користувачам відомі брендові компанії з гарною репутацією в Інтернеті або з відгуками знайомих.

Вартість. Дуже важливий комерційний фактор, який користувачі аналізують насамперед і порівнюють його з конкурентними цінами.

Зручність зв’язку. До цього параметра належать наявність для зв’язку Email-пошти, месенджерів осьсап/телеграм, зв’язок через Zoom та Skype, а також близькість розташування магазину/офісу.

Зручність доставки та оплати товару. Товар в наявності та його швидка або безкоштовна доставка – це один із основних транзакційних критеріїв вибору користувачем. Ніхто не любить довго чекати та заморожувати свої гроші на довгий термін. Також важливим є спосіб оплати, як готівкою, так і безготівкою, через термінал, карткою або онлайн на місці в момент отримання від кур’єра.

Асортимент продукції та наявність. Для SEO просування інтернет-магазину важливий асортимент товарів та його наявність у магазині. Чим він більший, тим вища ймовірність, що користувач знайде в ньому те, що йому потрібно. У свою чергу, пошукові роботи гідно оцінять це, поліпшенням позицій у видачі SERP.

Характеристики товару. Дуже недооцінений комерційний фактор ранжування сайту, якому багато власників не приділяють належної уваги. На кожній сторінці ( картці товару ) потрібно максимально докладно вказувати всі основні характеристики — якість, конкурентоспроможність, розміри, колір, переваги, недоліки, термін використання, марка, бренд та інші параметри.

Гарантії якості. Крім гарантій якості що входять у закони Російської Федерації про права споживачів, існують внутрішні преференції та гарантії компанії перед покупцем, які виділяють її і натомість конкурентів. Всі ці гарантії та переваги мають бути прописані на сайті та зрозумілі користувачам.

Інформативність сайту. Тут йдеться про зручність вибору товару на сайті для користувача – юзабіліті .

Саме ці вищеописані критерії для комерційного веб-ресурсу і оцінюють сучасні алгоритми пошукових систем насамперед.

Види комерційних факторів ранжування

Всі комерційні фактори сайту можна розділити на три основні види:

Прямі комерційні фактори — пошуковою системою, що безпосередньо беруть участь у ранжируванні, і публічно визнані працівниками пошуковиків на конференціях, або на сторінках своїх інформаційних сервісів. Наприклад — телефон і місто в шапці сайту, який пошуковий робот може чітко детектувати.

Непрямі фактори ранжирування здатні посилювати собою прямі фактори. Приклад: конкурентна ціна товару може бути посилена швидкої швидкістю доставки. Але це не означає, що сайт із вартістю товару 3000 рублів переможе ідентичний товар на іншому сайті із вартістю вищою.

В даному випадку пошукова система обробляє дуже багато інших параметрів — наявність товару в магазині, швидкість доставки, оригінальний це товар або репліка, відгуки користувачів та інші фактори.

Імовірні фактори ранжирування — такі фактори, вплив яких дуже складно підтвердити і спростувати.

Що підвищує авторитетність сайту в Google

Нижче буде перераховано основні критерії визначення авторитетності сайту пошуковими роботами Google.

Брендові запити — це дуже популярні ключові запити, що часто запитуються, що включають назви брендів. Наприклад: «купити телефон самсунг». Частотність цього запиту перевищує 148 000 запитів на місяць 👇👇👇

Високе ранжування сайтів першоджерел з брендовими запитами досить виправдане, тому що для користувача за багатьма параметрами найкориснішим і вигіднішим є сайт саме виробника товару, і тільки потім повинні йти у видачі всі посередницькі сайти, які торгують його продукцією.

Вітальність запиту (закріпленість у пошуку) – коли сайт займає за певним запитом кілька позицій у пошуковій видачі. Наприклад: на першому місці стоятиме « головна сторінка сайту », на другому «про компанію», а на третьому «контакти».

Прямі заходи на сайт — одні з найважливіших у SEO заходів, коли користувачі приходять на сайт через введену в пошуку точну URL-адресу або назву сайту. Це дуже добрий сигнал для пошукових систем, який говорить їм про популярність даного інтернет-проекту.

Різноманітність трафіку. Як правило, трафік великих та розвинених WEB сайтів йде з різних джерел — контекстної реклами, органічної ( природної ) пошукової видачі, соціальних мереж ( SMM ) та прямих заходів.

«Молоді сайти» на старті свого існування такою різноманітністю трафіку похвалитися не можуть. Для збільшення видимості в інтернеті та трафіку молодому сайту потрібен час, а також наполеглива та постійна праця з боку SEO оптимізатора.

Регіональність сайту — прив’язка сайту через Яндекс Бізнес до певного міста суттєво підвищує його комерційні фактори та позиції порівняно з сайтами без чіткої прив’язки до місця надання послуг ( докладніше ).

Висновки

Комерційні фактори ранжування сайту дуже важливі при просуванні інтернет-магазинів та комерційних сайтів послуг, тому що їх дуже складно «накрутити» на відміну від поведінкових факторів . Доведення до ідеалу всіх вищеописаних комерційних факторів на сайті можна порівняти з успішними інвестиціями у майбутнє.

SEOPRO