Керування репутацією в інтернеті є ключовим елементом успіху для виживання бізнесу. На неї однаково впливає те, що роблять і говорять інші люди. Це стає особливо складним, коли йдеться про вашу репутацію. У цій статті поговоримо про засоби управління репутацією на просторах інтернет-простору. Отже поїхали!
Керування репутацією в мережі інтернет
Сьогодні функції автоматизації, спільного використання та реального часу в інтернеті надали людям безпрецедентні можливості впливати позитивно чи негативно навіть на найсильнішу репутацію бізнесу. Таким чином, як ніколи, важливо контролювати та захищати свою репутацію в інтернеті. Існує багато онлайн-каналів, які допоможуть залишатися на вершині, а також способи їх контролювати.
Моніторинг сайтів
Одним із найбільш очевидних способів відстеження репутації в інтернеті є перевірка сайтів із оглядами, таких як Yelp. Багато інтернет-каталогів дозволяють комусь додавати цінну інформацію, тому навіть якщо ви не розміщували жодної інформації про свій бізнес, то бізнес, він все одно може перебувати на таких сайтах і збирати відгуки. Обов’язково запитуйте свої дані, де це можливо, та часто контролюйте ці сайти. Якщо ви дійсно бачите негативний відгук, то не панікуйте. Поки ви знаєте, як правильно реагувати, ви будете гаразд.
Налаштування оповіщень від Google
Ще один спосіб відстеження репутації в інтернеті – це використання Google Alerts. Google буде повідомляти вас щоразу, коли новий контент публікуватиметься в інтернеті і міститиме вибрані вами ключові слова. Ви зможете налаштувати оповіщення для свого імені, найменування бізнесу, загальних помилок вашого імені компанії. За допомогою Google Alerts ви зможете постійно знати, що говорять про ваш бізнес і знаходити негативні відгуки. Ви навіть зможете створити оповіщення для імен ваших конкурентів, що дасть вам змогу стежити за їхньою діяльністю.
Моніторинг облікових записів у соціальних мережах
Перевірка ваших облікових записів у соціальних мережах – це обов’язкова умова для відстеження вашої репутації в Інтернеті. Як і в інтернет-каталогах, важливо реагувати як на позитивні, так і на негативні коментарі та згадки про ваш бізнес. Ви також зможете налаштувати електронну пошту або мобільні повідомлення, щоб ви могли знати про повідомлення в міру їх публікації.
Майте на увазі, що вам не слід просто відстежувати свої профілі та повідомлення. Моніторинг усіх облікових записів допоможе вам дізнаватися, як саме ваша аудиторія використовує ці записи.
Моніторинг блогу
Включення та взаємодія з коментарями у блозі – це чудовий спосіб дізнатися більше про вашу аудиторію та отримати нові ідеї для публікацій. Однак це може призвести до спам-коментарів. Будь-які позитивні або негативні спам-коментарі можуть показати ваш бізнес у негативному світлі.
Перевірка своїх партнерів
Партнерство з іншими підприємствами – це чудовий спосіб покращити просування бізнесу та скоротити витрати. І головне ви зможете швидко перевірити репутацію партнера в інтернеті, перш ніж розпочинати співпрацю.
Якщо ви знайдете негативні відгуки про цей бізнес, це необов’язково означає, що ви повинні довіряти цим згадкам або знаходити нового партнера. Важливо бути готовим до тих наслідків, яких може призвести погана репутація ділового партнера.
Запитайте своїх клієнтів
Ваші поточні клієнти та користувачі соціальних мереж можуть допомогти вам контролювати свою репутацію в інтернеті. Не бійтеся використовувати опитування, щоб зрозуміти, як користувачі взаємодіють із вашим сайтом або іншими каналами. Просто слідкуйте за тим, щоб ваші опитування були короткими та зручними, і головне не надто частими.