Як просунути лендинг по SEO

Як просунути лендинг по SEO

Сьогодні поговоримо про те, як просунути лендинг SEO та розкрутити свій бізнес через односторінковий сайт. Тож поїхали!

Як максимально ефективно просунути лендинг по SEO

Після створення сайту-односторінника , ви обов’язково замислитеся над важливим питанням — як просунути лендинг по СЕО і досягти при цьому відчутних результатів, адже успішний розвиток вашого бізнесу залежить від припливу клієнтів, а без відчутного підняття вашого сайту у видачі сподіватися на це буде досить складно.

Звичайно, є можливість звернутися до справжніх професіоналів своєї справи, але це загрожує відчутними фінансовими витратами. Якщо великого бюджету Ви не маєте в своєму розпорядженні, то єдиним варіантом просунути свій landing page буде самостійна СЕО розкрутка.

Принципи, які допоможуть у просуванні лендингів:

  • зробіть багатосторінковий сайт;
  • весь пропонований контент повинен бути унікальним;
  • не засмічуйте сторінку безліччю ключових запитів — максимум 1-2;
  • не навантажуйте сторінку надмірною інформацією;
  • використовуйте якісне графічне оформлення та лише унікальні картинки;
  • фіксувати час перегляду;
  • застосовуйте слова «замовити», «купити», «ціна», доставка.

Поради щодо розкручування лендінгів

Навіть після професійного виконання рекомендацій, SEO розкрутка вашого сайту може тривати понад 3 місяці. Важливо, щоб лендинг містив лише 1-2 ключові запити, які були вписані по можливості природно. Пошуковий робот швидко відсіче ваш сайт і накладе на нього фільтр, якщо він буде сильно переспамлений схожими запитами.

Унікальність контенту

Інформація, що пропонується потенційному споживачеві, не повинна бути скопійована! Ваш онлайн-ресурс таким чином у пошуку точно не підніметься, адже до цього пошуковики ставляться дуже суворо, так що необхідно писати власні думки і тексти, що дійсно продають .

Непотрібна інформація

Великий потік даних для односторінника не вітається! Необхідно лише коротко, ємно та без води викласти всю наявну інформацію, інакше ваші розрахунки не виправдаються. Стосується це і «кривих» ключових запитів – необхідно працювати для людей! Береться до уваги і частотність запитів — найкраще застосовувати низько- та середньочастотні , щоб не захаращувати додатково всесвітню мережу.

Додавання картинок та оформлення

Відмінно допомагає в необхідному сприйнятті інформації та грамотно підібрані унікальні картинки — варіанти з всесвітньої мережі не дозволять вашому ресурсу високо злетіти у видачі, орієнтуйтеся у виборі контенту на цільову аудиторію, яка набуватиме надалі вашої продукції. Застосовуйте також підзаголовки, абзаци та форматування, щоб сайт привертав увагу, але не робіть їх занадто довгими, щоб читати їх не було занадто стомливо.

Фіксований час перегляду

Професійно зрозуміти, наскільки цікава потенційному споживачеві товарів ваша послуга, можна і за часом перегляду — якщо людина всерйоз зацікавилася, то вона обов’язково пробуде на вашому сайті більше 15-20 секунд і уважно проаналізує все прочитане.

Важливо при просуванні landing page

Оптимізуйте ваш онлайн-ресурс для максимально зручного перегляду на планшеті чи телефоні, комп’ютері, адже незручне форматування заважає правильному сприйняттю прочитаного.

Ефективно використовуйте комерційні терміни. Пошуковик повинен зарахувати сайт до розряду комерційних. Тому обов’язково застосовуйте такі терміни, як:

  • купити;
  • замовити;
  • ціна.

Ці слова можна вживати в різних словоформах, головне не часто, без переспаму. Тоді у видачі ваш WEB-ресурс буде досить високо.

SEOPRO