Як просувати сайт новин

Способи просування сайту новин

У цій статті я розповім, як просувати сайт новин і робити його SEO-оптимізацію в новому. Тож поїхали!

Способи просування сайту новин

Алгоритм SEO-оптимізації майданчиків такого типу суттєво відрізняється від настроювання пошукових параметрів інформаційних чи комерційних web-ресурсів. Рекомендації, викладені у цьому матеріалі, підходять лише для порталів, що спеціалізуються на висвітленні новин.

Примітка: якщо ви є власником медичного бізнесу, а на сайті є розділ «Новини», то вам необхідно просуватися з урахуванням правил формування загальної пошукової видачі. Потрапити на топові позиції в стрічці новин від Google на тлі розкрутки сайтів, орієнтованих виключно на публікацію подійних матеріалів, вам буде досить складно.

Поради щодо оптимізації та просування новинних web-майданчиків

Порада 1

Адаптуйте сайт під користувачів із мобільними гаджетами. Більшість цільової аудиторії сьогодні переглядає контент новин за допомогою смартфонів. Зрозуміло, ніхто не чекатиме завантаження повної (десктопної) версії порталу. Причини:

  • по-перше, сам процес займає багато часу (понад 3-7 секунд);
  • по-друге, формат відображення структури та контенту, найімовірніше, не відповідатиме параметрам екрана.

Мобільна версія забезпечує:

  • швидке завантаження вмісту сайту на переносних пристроях;
  • оперативне транспортування інформаційного контенту (при цьому усуваються всі непотрібні компоненти веб-дизайну).

Розробку AMP найкраще здійснювати за допомогою спеціального WordPress-плагіну.

Порада 2

Оптимізуйте процес індексації. Для того щоб пошуковий робот якнайшвидше виконав сканування порталу новин, переконайтеся в тому, що XML-файл (карта сайту) складений коректно.

Для web-проектів цього типу існують свої правила пошукового ранжирування:

  • картка повинна містити посилання на новини, які були опубліковані протягом останніх двох днів (всі статті будуть розміщені в індексі протягом місяця);
  • XML-документ повинен постійно розширюватися за рахунок додавання нових інформаційних та продаючих текстів ;
  • кожна карта новин може вміщати не більше 1000 URL-адрес.

Примітка: у створенні автономної карти для кожної новини немає потреби, краще використовувати ту, що є актуальною на даний період функціонування сайту.

Рекомендації:

  • регулярно оновлюйте стрічку новин (роз’яснення: якщо робот у процесі кожного сканування побачить, що над сайтом ведеться активна робота, наступні візити їм наноситимуться частіше);
  • закрийте від індексації сторінки з малоінформативним наповненням (якщо вони є; пояснення: завдяки цьому ви прискорите виконання процедури сканування, вказавши роботу на актуальні записи новин);
  • видаліть дубльований контент.

Порада 3

Поліпшіть структуру WEB-майданчика. На цьому етапі приділяємо увагу охопленню статей за допомогою їх систематичного розподілу за розділами та категоріями. Щоб включити до структури всі тексти, зробіть таке:

  • визначтеся з базовими категоріями;
  • додайте до інформаційної архітектури додаткові рубрики та теги;
  • поекспериментуйте із розбивкою на web-сторінки.

Порада 4

Використовуйте інструмент news_keyword. Йдеться про допоміжний тег, що дозволяє пошуковій системі:

  • проаналізувати зміст новинної публікації;
  • коректно здійснити її індексування.

Примітка: останні версії алгоритмів ранжирування практично не враховують присутність на сайті оптимізованих мета-тегів. З news_keyword ситуація інша: Google Новини досі застосовує цей тег як один із критеріїв ранжування сайту.

Особливості використання:

  • news_keyword незначно впливає на формування пошукового рейтингу новинного сайту (з іншого боку, без нього пошуковик не зможе об’єктивно встановити ціннісні характеристики новини);
  • тег зможе сприяти зростанню позицій, якщо ваш сайт вже знаходиться в Google News.

Порада 5

Своєчасно реконструюйте контентний потік. Просування новинних сайтів передбачає швидке реагування на події, що тільки що відбулися. Розміщуйте новини одразу після того, як ви з ними ознайомились. Пам’ятайте, що сценарії розвитку подій можуть змінюватися, тому будьте готові до внесення необхідних (достовірних) інформаційних правок.

Корисні рекомендації:

  • будь-які зміни у сюжеті мають проводитися в рамках однієї статті;
  • після завершення кожного виправлення слід змінювати назву нотатки (так пошуковик швидше виявить те чи інше оновлення).

Поради щодо просування новинних web-проектів

Порада 1

Всі новинні записи повинні бути унікальними, а манера і стиль оповідання – авторськими, максимально незалежними, експертними та заслуговуючими на читацьку довіру. Грубий, поверхневий рерайт не зможе забезпечити необхідне охоплення користувачів.

Порада 2

Старт просування має ґрунтуватися як на збільшенні контентно-новинної бази, так і на залученні відвідувачів за допомогою соцмереж, реклами тощо.

Порада 3

Що ж до зовнішньої оптимізації, то перш за все потрібно сконцентруватися на нарощуванні профілю посилання. Купувати природні посилання (в обмеженій кількості) можна як головного блоку майданчика, так сторінок у межах категорій. Тексти «прокачуються» посилальним матеріалом за умови, що новина торкається ключових аспектів соціального, економічного та політичного життя.

Примітка: молодий сайт новин зможе потрапити в топ-10 видачі не раніше, ніж через 6 місяців після свого запуску. При дотриманні першого правила можете розраховувати на автономне зростання маси посилань, яке зумовить подальше підвищення позицій порталу.

Порада 4

Малозначні новини краще розміщувати в ранковий час доби, а сенсаційні пости, що хвилюють – після 13.00 і ближче до вечора.

Порада 5

Підвищуйте рівень авторитетності сайту за рахунок використання у статтях таких словесних конструкцій, як «наш спеціальний кореспондент повідомив, що…», «ми підготували репортаж з місця події» тощо.

Рада 6

Формуйте чіпляючий, інформативний анонс та заголовок для кожної новини. Врахуйте, що зазначені елементи мають бути на 100% релевантними до змісту запису.

SEOPRO