У цій статті я розповім, як просувати сайт новин і робити його SEO-оптимізацію в новому. Тож поїхали!
Способи просування сайту новин
Алгоритм SEO-оптимізації майданчиків такого типу суттєво відрізняється від настроювання пошукових параметрів інформаційних чи комерційних web-ресурсів. Рекомендації, викладені у цьому матеріалі, підходять лише для порталів, що спеціалізуються на висвітленні новин.
Примітка: якщо ви є власником медичного бізнесу, а на сайті є розділ «Новини», то вам необхідно просуватися з урахуванням правил формування загальної пошукової видачі. Потрапити на топові позиції в стрічці новин від Google на тлі розкрутки сайтів, орієнтованих виключно на публікацію подійних матеріалів, вам буде досить складно.
Поради щодо оптимізації та просування новинних web-майданчиків
Порада 1
Адаптуйте сайт під користувачів із мобільними гаджетами. Більшість цільової аудиторії сьогодні переглядає контент новин за допомогою смартфонів. Зрозуміло, ніхто не чекатиме завантаження повної (десктопної) версії порталу. Причини:
- по-перше, сам процес займає багато часу (понад 3-7 секунд);
- по-друге, формат відображення структури та контенту, найімовірніше, не відповідатиме параметрам екрана.
Мобільна версія забезпечує:
- швидке завантаження вмісту сайту на переносних пристроях;
- оперативне транспортування інформаційного контенту (при цьому усуваються всі непотрібні компоненти веб-дизайну).
Розробку AMP найкраще здійснювати за допомогою спеціального WordPress-плагіну.
Порада 2
Оптимізуйте процес індексації. Для того щоб пошуковий робот якнайшвидше виконав сканування порталу новин, переконайтеся в тому, що XML-файл (карта сайту) складений коректно.
Для web-проектів цього типу існують свої правила пошукового ранжирування:
- картка повинна містити посилання на новини, які були опубліковані протягом останніх двох днів (всі статті будуть розміщені в індексі протягом місяця);
- XML-документ повинен постійно розширюватися за рахунок додавання нових інформаційних та продаючих текстів ;
- кожна карта новин може вміщати не більше 1000 URL-адрес.
Примітка: у створенні автономної карти для кожної новини немає потреби, краще використовувати ту, що є актуальною на даний період функціонування сайту.
Рекомендації:
- регулярно оновлюйте стрічку новин (роз’яснення: якщо робот у процесі кожного сканування побачить, що над сайтом ведеться активна робота, наступні візити їм наноситимуться частіше);
- закрийте від індексації сторінки з малоінформативним наповненням (якщо вони є; пояснення: завдяки цьому ви прискорите виконання процедури сканування, вказавши роботу на актуальні записи новин);
- видаліть дубльований контент.
Порада 3
Поліпшіть структуру WEB-майданчика. На цьому етапі приділяємо увагу охопленню статей за допомогою їх систематичного розподілу за розділами та категоріями. Щоб включити до структури всі тексти, зробіть таке:
- визначтеся з базовими категоріями;
- додайте до інформаційної архітектури додаткові рубрики та теги;
- поекспериментуйте із розбивкою на web-сторінки.
Порада 4
Використовуйте інструмент news_keyword. Йдеться про допоміжний тег, що дозволяє пошуковій системі:
- проаналізувати зміст новинної публікації;
- коректно здійснити її індексування.
Примітка: останні версії алгоритмів ранжирування практично не враховують присутність на сайті оптимізованих мета-тегів. З news_keyword ситуація інша: Google Новини досі застосовує цей тег як один із критеріїв ранжування сайту.
Особливості використання:
- news_keyword незначно впливає на формування пошукового рейтингу новинного сайту (з іншого боку, без нього пошуковик не зможе об’єктивно встановити ціннісні характеристики новини);
- тег зможе сприяти зростанню позицій, якщо ваш сайт вже знаходиться в Google News.
Порада 5
Своєчасно реконструюйте контентний потік. Просування новинних сайтів передбачає швидке реагування на події, що тільки що відбулися. Розміщуйте новини одразу після того, як ви з ними ознайомились. Пам’ятайте, що сценарії розвитку подій можуть змінюватися, тому будьте готові до внесення необхідних (достовірних) інформаційних правок.
Корисні рекомендації:
- будь-які зміни у сюжеті мають проводитися в рамках однієї статті;
- після завершення кожного виправлення слід змінювати назву нотатки (так пошуковик швидше виявить те чи інше оновлення).
Поради щодо просування новинних web-проектів
Порада 1
Всі новинні записи повинні бути унікальними, а манера і стиль оповідання – авторськими, максимально незалежними, експертними та заслуговуючими на читацьку довіру. Грубий, поверхневий рерайт не зможе забезпечити необхідне охоплення користувачів.
Порада 2
Старт просування має ґрунтуватися як на збільшенні контентно-новинної бази, так і на залученні відвідувачів за допомогою соцмереж, реклами тощо.
Порада 3
Що ж до зовнішньої оптимізації, то перш за все потрібно сконцентруватися на нарощуванні профілю посилання. Купувати природні посилання (в обмеженій кількості) можна як головного блоку майданчика, так сторінок у межах категорій. Тексти «прокачуються» посилальним матеріалом за умови, що новина торкається ключових аспектів соціального, економічного та політичного життя.
Примітка: молодий сайт новин зможе потрапити в топ-10 видачі не раніше, ніж через 6 місяців після свого запуску. При дотриманні першого правила можете розраховувати на автономне зростання маси посилань, яке зумовить подальше підвищення позицій порталу.
Порада 4
Малозначні новини краще розміщувати в ранковий час доби, а сенсаційні пости, що хвилюють – після 13.00 і ближче до вечора.
Порада 5
Підвищуйте рівень авторитетності сайту за рахунок використання у статтях таких словесних конструкцій, як «наш спеціальний кореспондент повідомив, що…», «ми підготували репортаж з місця події» тощо.
Рада 6
Формуйте чіпляючий, інформативний анонс та заголовок для кожної новини. Врахуйте, що зазначені елементи мають бути на 100% релевантними до змісту запису.