GSA Search Engine Ranker: Введення в побудову списку доменів автоприйняття

GSA Search Engine Ranker: Введення в побудову списку доменів автоприйняття

Серед вузького кола спеціалістів існують різні думки щодо автоматизованого софту, який працює над побудовою лінкового портфелю автоматично. Але й ті, хто його використовує. В цій статті піде мова про розробку німецьких колег GSA Software, а саме інструмент під назвою GSA Search Engine Ranker. Його фунціонал дозволяє у повністю автоматичному режимі розміщувати посилання на сайт і дідусі у SEO порівнюють його із кацапським Хрумєром, але створеним здебільшого для просування сайту на західному ринку. На написання цієї статті підштовхнуло те, що зараз в Україні багато хто працює саме на західний ринок і використовує подібні інструменти, але довідкових документів щодо софту, який успішно використовується на західному ринку на рідній мові немає.

Ласкаво просимо до першої частини публікації мого повного посібника зі скрапінгу (парсингу) для складання списку доменів автоприйняття. У цьому конкретному посібнику я приділю основну увагу складання такого списку на основі використання програми GSA Search Engine Ranker, хоча теоретично ви можете використовувати аналогічний процес для створення списку доменів автоприйняття і для таких інструментів, як Scrapebox.

Ця стаття є частиною серії статей, яку слід читати в наступному порядку:

  1. Як побудувати список автоприйняття за допомогою GSA Search Engine Ranker
  2. Побудова повного списку автоприйняття

Весь процес побудови списку може бути виконаний, в принципі, з використанням тільки GSA Search Engine Ranker, але в різних публікаціях цього посібника я наводитиму поради щодо використання та інших інструментів, які можна застосувати для прискорення та подальшої оптимізації процесу. Але навіть з використанням усіх прийомів і хитрощів, щоб заощадити гроші, вам потрібно витратити свій час. Якщо ж ви волієте заощаджувати час, то, можливо, варто подумати про покупку преміального списку доменів автоприйняття?

Що таке список автоприйняття?

Список доменів автоприйняття містить список доменів. Ви можете або скласти цей список, або заплатити комусь, щоб скористатися готовим списком. У доменів, що входять до цього списку, не використовується модерація із залученням людини. Це означає, що ви можете надсилати на ці сайти контент, який прийматиметься автоматично (автоприйняття), і отримувати зворотне посилання на свій сайт без того, щоб хтось перевіряв, наскільки якісно написаний ваш контент. Такий список, залежно від системи керування контентом (CMS) на сайті, може бути дуже ефективним для створення посилань різного рівня (tier-1, tier-2, tier-3). Сайти зі списку можуть бути використані на будь-якому рівні посилань, аж до самого нижнього.

З того, що у цих доменів відключено модерацію за участю людини, зовсім не випливає, що вони мають низьку якість. Деякі з них захищені такими сервісами, як ReCaptcha і SolveMedia, а це означає, що розміщувати контент на них можуть тільки люди, які використовують такі інструменти для обходу капчі, як GSA Captcha Breaker або Anti-Captcha (раджу використовувати XEvil або CapMonster, а для текстових капч TextCaptchaSolver (прим. перекладача). Це допомагає підтримувати метрики сайтів на високому рівні, а вам дозволяє скористатися перевагами процесу, що описується мною, що дозволяє використовувати ці високоякісні домени, якщо у вас є таке бажання.

Переваги наявності списку автоприйняття

Власний список доменів автоприйняття дає ряд переваг, якими ви можете скористатися, коли потрібно. Більшість мого особистого досвіду роботи зі списками автоприйняття пов’язана з побудовою пірамід 2-го та 3-го рівня виключно на основі доменів з автоматичним прийняттям контенту, та з використанням таких пірамід для спрямування доходів на мої сайти. Це відносно простий процес, якщо для створення списку скористатися програмою GSA Search Engine Ranker. Після того, як ви завершите початковий етап встановлення ваших проектів, ви можете довірити цій програмі нескінченну побудову ваших пірамід посилань різних рівнів.

У мене також накопичений непоганий досвід побудови сторінок web 2.0 на рівні tier-1. Зазвичай для створення таких сторінок я використовую автоматичний інструмент, але я також купував готові списки цього сервісу, оскільки він пропонує досить надійний список доменів, у яких зазвичай кращі показники залучення користувачів. Я включаю ці домени до свого списку автоприйняття, і, як у наведеному вище прикладі, я будую посилання tier-2 та tier-3 для сторінок web 2.0, збільшуючи їх відвідуваність, та залучаючи гроші на мої сайти. Деякі сервіси також дозволяють розміщувати публікації на їхніх сайтах, але для цього потрібно пройти попередню модерацію, оскільки вони можуть видалити ваш контент при виявленні в ньому автоматично створених посилань.

Ще одне застосування списку автоприйняття полягає в диверсифікації профілю зворотних посилань на ваші сайти або розведення профілю вашого тексту анкорів для маскування кількості ваших посилань. Наприклад, наприклад, обсяг посилань у вас забезпечується мережею приватних блогів, гостьових постів або багаторівневою пірамідою web 2.0, і ви або витрачаєте великі зусилля на те, щоб вони працювали, або змушені оплачувати ці посилання. Швидше за все, вам потрібно мати на цих сторінках точний збіг, вторинні ключові слова або анкорне текстове посилання за ключовими словами латентного семантичного індексування (LSI). Ви можете помістити такі сторінки у свій список автоприйняття, щоб побудувати додатковий рівень посилань, що допоможе приховати ваші посилання та розбавляти текст анкорів, щоб уникнути наслідків переоптимізації.

Процеси, які використовуються при створенні списку автоприйняття

Процес створення власного перевіреного списку може бути розбитий на три основні етапи. Це — збір, ідентифікація та верифікація. Як я раніше казав, програма GSA Search Engine Ranker здатна виконувати всі ці три етапи без додаткової допомоги. На жаль, таке рішення стикається з неефективністю використання ресурсів SER, оскільки для різних етапів існують найкращі інструменти, що дозволяє сконцентрувати SER на публікації та перевірці контенту на сайтах.

Отримання посилань

Початковий етап пов’язані з отриманням вихідних цілей (доменів), дозволяють розпочати процес створення списку. Існують два основні способи зібрати ці цілі – скрапінг (парсинг) сигнатур (футпринтів), та вилучення посилань. Обидва методи мають свої переваги та недоліки, обговорення яких я наведу трохи пізніше в цій статті, але якщо можливо, ви повинні отримати максимальні переваги від використання обох цих методів!

Скрапінг сигнатур ґрунтується на автоматичному пошуку доменів, на яких запущені специфічні системи управління контентом (CMS). Для цього виконуються пошукові запити, наприклад Powered By WordPress. Вилучення посилань ґрунтується на перегляді сторінок для виявлення зовнішніх посилань та збереження їх для подальшої обробки.

Цільові групи, які були популярні кілька років тому, схоже, поступово відмирають. На мою думку, це відбувається через те, що люди оптимізують свої методи отримання посилань, і через зростання преміальних сервісів посилань. Цей процес все ще пов’язаний із вилученням посилань і парсингом сигнатур, але ці завдання мають бути розділені між невеликою групою людей, усередині якої доступні всі отримані цілі.

Наприклад, одна людина могла б концентрувати свої зусилля тільки на пошуку сигнатур більш потужних механізмів, що підтримуються SER, таких як BuddyPress, Drupal та WordPress. Інший член групи міг би концентруватися на пошуку сигнатур інших контекстних механізмів після фільтрації своїх сигнатур. Це дозволить, як я описував в іншій публікації, оптимізувати свій час. Третій член групи може займатися пошуком сигнатур для неконтекстних механізмів пошуку, таких, як пошук блогів та коментарів із зображеннями, тоді як четверта людина могла б максимально сконцентруватися на отриманні максимально можливого, використовуючи вилучення посилань.

Ідентифікація посилань

Наступний етап процесу створення списку пов’язаний з отриманням сайтів від попереднього етапу та ідентифікацією їх з подальшим віднесенням до однієї з трьох основних груп. Це – бажані придатні сайти, небажані, хоч і придатні сайти, і невідомі сайти. Перші дві групи контролюються користувачами, коли вирішують, яку систему управління контентом чи який тип посилання вони хотіли б одержати. Третя група визначається інструментом та зовнішніми факторами, що знаходяться поза вашим контролем.

Наприклад, припустимо, що для побудови з нуля списку для GSA Search Engine Ranker ми використовуємо і скрапінг сигнатур, і отримання посилань. Нашими бажаними придатними цільовими платформами можуть бути статті, соціальні мережі, вікі, коментарі у блогах, коментарі під зображеннями та гостьові книги. Небажаними, але придатними цілями можуть бути такі платформи як експлоїти, RSS, індексатори, пінгбеки тощо. Як непридатні сайти можуть бути системи керування контентом або домени з нестандартним дизайном, які не підтримуються програмою SER, і на яких ми не можемо нічого публікувати.

Верифікація посилань

Третій та останній етап обробки заснований на тому, щоб зібрати бажані та придатні сайти з попереднього етапу, та передати їх у SER, щоб дізнатися, чи можна чи ні публікувати на них свій контент. Результат загальної верифікації посилань може змінитися залежно від налаштувань розпізнавання капч. Наприклад, користувач, який використовує лише GSA Captcha Breaker (раджу використовувати XEvil або CapMonster, а для текстових капч TextCaptchaSolver — прим. перекладача), отримає найменшу кількість перевірених посилань. А якщо користувач користується ще й сервісом рішення капчі із залученням людей (раджу використовувати RuCaptcha або AntiCaptcha — примр. перекладача), то він отримає найбільшу кількість перевірених результатів.

Парсинг сигнатур чи вилучення посилань?

Як я вказував раніше, обидва методи отримання посилань мають свої переваги і свої недоліки. Важливо, щоб ви розуміли ці плюси та мінуси, вибираючи для себе основний метод отримання посилань, оскільки для специфічних завдань один із цих методів може дати більше переваг, ніж інший.

Плюси парсингу сигнатур

  • Генерує цілі в точності систем управління контекстом, які ви хочете отримати
  • Знаходить специфічні типи посилань, такі як посилання на контекстні платформи з високим пріоритетом
  • Ключові слова можуть комбінуватися з сигнатурами для пошуку більш релевантних сторінок
  • Відносно невеликі вимоги до обладнання навіть за великої кількості потоків
  • Посилання, що отримуються, матимуть кращий показник ідентифікації
  • Згодом можна будувати нестандартні сигнатури для оптимізації процесу

Мінуси парсингу сигнатур

  • Пошукові системи будуть програмно блокувати ваші проксі, якщо ви не приділите уваги тайм-аут.
  • Google починає більш жорстко ставитися до таких модифікованих пошукових запитів, як inurl:, знижуючи кількість посилань
  • Публічні проксі блокуються дуже швидко
  • Сигнатури можуть стати втратою часу, якщо ви не видалятимете марні сигнатури.
  • Не експоненційна обробка

Плюси отримання посилань

  • Чим більший список, тим більше результатів ви зможете отримати з більш великої кількості посилань.
  • Не вимагає використання проксі
  • З точки зору вилучення посилань домен оновлюється дуже швидко (посилання на ньому змінюються), що дозволяє постійно отримувати нові посилання та збільшувати список
  • Цілком безкоштовно можуть бути отримані великі обсяги готових списків
  • Дозволяє дуже швидко збільшувати список

Мінуси отримання посилань

  • Може вимагати значних ресурсів
  • Вибирає багато доменів, які не вдається ідентифікувати
  • Немає можливості виявляти конкретні системи керування контентом чи конкретні типи посилань.

На цьому моє введення в створення списку автоприйняття для інструментів інтернет-маркетингу закінчується. Я сподіваюся, що воно допомогло деяким читачам зрозуміти процеси, що використовуються, і дало їм уявлення про те, який спосіб отримання посилань буде для них кращим.

SEOPRO